با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛

زنگ آغاز مدارس در شمیرانات امروز نواخته شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴۶
زنگ آغاز مدارس در شمیرانات امروز نواخته شد
زنگ مدراس شمیرانات با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ساداتی فرماندار شمیرانات و حکیم زاده معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مدرسه ایمان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در سومین روز از ماه مهر و آغازین روز سال تحصیلی جدید، مدرسه را پایگاه پرورش و کشف استعداد ها برشمرد و افزود: آینده درخشان کشور مرهون تلاش های معلمین و همت والای دانش اموزان در مدارس است که قله های پیشرفت را می پیمایند و با کشف و پرورش استعدادهای دانش اموزان کشور را در حوزه های مختلف به تعالی می رسانند.

وی تصریح کرد: حمایت از آموزش و پروش در تعلیم و تعلم دانش آموزان ریل گذاری مسیر توسعه کشور را هموار می سازد و می تواند تولیدات محصولات را به داخل کشور متکی کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شمیرانات بیان کرد: ویروس کرونا با همه محدودیتهایی که داشته فرصت استفاده از فضای مجازی در حوزه آموزش را نیز فراهم کرد .

ساداتی همچنین ابراز کرد: امروز بیش از ۶۴۰۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید خود را شروع می کنندکه امیدداریم با پایان یافتن طرح واکسناسیون کلاس ها همچون گذشته بصورت حضوری برگزار شود.

img_2125

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز