وزیر ورزش و جوانان در سفر به پیشوا ؛

تلاش خواهیم کرد اماکن ورزشی نیمه کاره با سرعت بیشتر تکمیل شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۲۸۲۵
تلاش خواهیم کرد اماکن ورزشی نیمه کاره با سرعت بیشتر تکمیل شود
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌های جامعه ورزش در عرصه های بین المللی گفت:موفقیت ها و دستاوردهای ورزش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، حاصل ۴۰ سال برنامه‌ریزی ، سیاست گذاری ،تلاش و اجرا در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر سید حمیدسجادی ظهر سه شنبه در سفر به پیشوا طی سخنانی به تاریخچه فعالیتهای ورزشی در ایران افزود: حدود یک قرن است که در کشورمان ورزشِ سامان یافته به شکل امروزی قابل بررسی است ‌

وی افزود : ایران عزیز، صاحب ورزش‌هایی با قدمت چند هزار ساله است که امروز مبنا و اساس قوانین دیگر رشته های ورزشی شده است این درحالی است که برخی از رشته های ورزشی ریشه دار در ایران در دیگر کشورهای دنیا با عناوین دیگر اجرا می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ بازی بومی- محلی در کشور داریم، افزود: نزدیک به ۴۴۰ مورد از این بازی‌ها دارای آئین‌نامه است که باید به طور شایسته در کشور توسعه پیداکند‌

وی در ادامه بهره مندی از پیشینه ی ورزشی در ایران را مورد توجه قراردادو گفت: با توجه به ریشه های ورزشی در کشورمان می توان، بستر توسعه ورزش همگانی را با دیدگاه های مختلف از جمله استعداد یابی ، ارتقا سطح سلامتی و نشاط اجتماعی مهیا کرد.

دکتر سید حمید سجادی دربخش دیگری از سخنانش توسعه قهرمانی و تلاش در جهت کسب مدال در رویدادهای بزرگ بین المللی بسیار مهم دانست وگفت: توسعه پایدار ورزش در بخش های مختلف نیازمند محتوا، فکر و ایده و استفاده بهینه از امکانات موجود است .

وی در ادامه تغییر نگرش در بخش های مختلف مدیریتی را فرصتی برای رشد ورزش دانست و خاطر نشان ساخت:نگرش مدیریتی در ورزشی باید تغییر پیدا کتد،باید فکر و روحیه جدید به حوزه ورزش تزریق شود چرا که ما موظف به ارتقا سطح کیفی ورزش هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به زیرساختهای رزشی در کشور به ویژه پروژه های ورزشی نیمه کاره خطاب به حاضران در این مراسم گفت:برای تکمیل پروژه‌های ورزشی هر جا نیاز باشد مافوق شرایط عادی کمک خواهیم کردتا اماکن ورزشی مورد نیاز مردم با سرعت بیشتر تکمیل و در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی گفت: پروژه استادیوم ورزشی پیشوا تا دهه فجر تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد و اگر زودتر این اتفاق بیفتد نیز استقبال می‌کنیم، از برکات سفرهای استانی این است که از نزدیک مشکلات را دیده و لمس کرده و با دید بهتری می‌توان تصمیم‌گیری کرد.

دکتر سجادی با اشاره به موفقیت‌های جامعه ورزش در عرصه های بین المللی گفت:موفقیت ها و دستاوردهای ورزش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، حاصل ۴۰ سال برنامه‌ریزی ، سیاست گذاری ،تلاش و اجرا در این حوزه است.

 

نظر شما