ابراهیم مهربان در گفتگوی اختصاصی با برنا ؛

اعتماد به جوانان در حوزه ورزش همواره موجب درخشش کشورمان در میادین جهانی بوده است/دکتر سجادی فردی ورزشی هستند و درد جامعه ورزشی را درک می کنند

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۵۴۵۲
اعتماد به جوانان در حوزه ورزش همواره موجب درخشش کشورمان در میادین جهانی بوده است/دکتر سجادی فردی ورزشی هستند و درد جامعه ورزشی را درک می کنند
ابراهیم مهربان سرپرست دبیری فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از افتخارآفرینان تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت : در تاریخ ورزش کشورمان هرگاه به جوانان اعتماد کرده ایم نتایج مثبتی حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابراهیم مهربان سرپرست دبیری فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان و مدال آوران کشتی ایران در فرودگاه امام خمینی (ره ) اظهار داشت : پیروزی بزرگ و ارزشمند فرزندان این مرز و بوم در مسابقات جهانی را به ملت ایران تبریک عرض می کنم و از قهرمانان و کادر فنی که زحمات زیادی کشیده اند تا برای مردم ما شور و شعف اینچنینی را به ارمغان آورند قدردانی می نمایم.

وی افزود : تیم کشتی فرنگی و آزاد کشورمان تیم جوانی بود و این جوانان عضو تیم ملی بودند و تاریخ و تجربه نشان داده که هر زمان در حوزه ورزش به جوانان بها داده شد و اعتماد کرده ایم نتایج مثبت و خوبی حاصل گردیده و مثال بارز نیز همین مسابقات می باشد .

مهربان در زمینه مسابقات پیش رو گفت : نخستین رویداد ، مسابقات امیدهای جهان در آبان ماه امسال است و همچنین مسابقات ارتش های جهان که در ایران برگزار می شود. پس از آن به فاصله کمتر از یک ماه مسابقات لیگ داخلی و قهرمانی کشور را داریم .جام تختی و همچنین بازیهای قهرمانی آسیا ، بازیهای آسیایی داخل سالن ، قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی 2022 نیز پیش رو خواهد بود.

وی در خصوص قرعه کشی لیگ عنوان کرد : استقبال خوبی توسط تیم ها هم در کشتی فرنگی و هم آزاد برای شرکت در لیگ شده است و به عقیده بنده لیگ با تمام فراز و فرودهایش باید انجام شود چون منبع درآمدی برای کشتی گیران و مربیانی است که تلاش می کنند و بعضا کمتر مورد توجه قرار می گیرند .

وی در خصوص بهره‌گیری از کشتی گیران خارجی در مسابقات لیگ ، گفت : ممنوعیتی برای حضور کشتی گیران خارجی وجود ندارد اما محدودیت هایی بر طبق آیین نامه لیگ موجود است و بر طبق آیین نامه تدوین شده هر تیم می تواند 3 کشتی گیر خارجی داشته باشد و در هر مسابقه از دو کشتی گیر استفاده کند.

مهربان در زمینه ی انتصاب دکتر سجادی در راس وزارت ورزش و جوانان کشور اظهار کرد :  انتصاب وزیری که خود قهرمان بوده و در راه قهرمانی و ورزش سختی ها و مرارت های زیادی را تحمل کرده ،نقطه عطفی در ورزش کشور ماست .ایشان فردی هستند که در بعد قهرمانی و تحصیلی تا بالاترین درجات پیش رفته اند و کار اجرایی نیز انجام داده اند و مجموعه ای از هر آنچه که یک وزیر باید دارا باشد در وی وجود دارد .

وی گفت : از همه مهمتر دکتر سجادی فردی ورزشی هستند که درد جامعه ورزشی را درک می کنند و امیدواریم که با حضور ایشان شاهد موفقیت های روزافزون ورزشی برای کشورمان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز