به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

دیداربخشدار با رئیس کلانتری ۲۱۱قلعه نو

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۵۶۰۱
دیداربخشدار با رئیس کلانتری ۲۱۱قلعه نو
به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت این هفته علیرضا صادقی بخشدار ، قشقایی رئیس شورای اسلامی بخش قلعه نو و سایر اعضا با روستایی رئیس کلانتری ۲۱۱قلعه نو دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ صادقی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و عرض تبریک و خدا قوت به رئیس و پرسنل کلانتری، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده نیروی انتظامی در حفظ، تأمین و ارتقاء سلامت و امنیت بخش قلعه نو تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: تخلف و رعایت نکردن قوانین همواره در جامعه وجود دارد و جهادگران نیروی انتظامی همواره جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به تامین امنیت و آرامش  می‌پردازند.

بخشدار قلعه نو تعامل هر چه بهتر و بیشتر بین مجموعه بخشداری با پرسنل کلانتری تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله‌ای که بر عهده دارد، نیازمند همکاری تمام مردم به‌ویژه مجموعه بخشداری است.

روستایی رئیس کلانتری ۲۱۱قلعه نو‌ نیز در این دیدار گفت : ما هر روزه و به دلیل وظیفه ای که بر عهده داریم ،تمام نقاط تحت پوشش را مورد بازبینی قرار دهیم و تحولات مثبت بسیاری دربخش صورت گرفته است که انشالله به صورت مستمر صورت پذیرد.

درپایان بخشدار قلعه نو از رئیس کلانتری ۲۱۱قلعه نو تقدیر و تشکر بعمل اورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز