در مجموعه ورزشی ۷ هزار نفری تختی اسلامشهر برگزار شد؛

معرفی نفرات برتر مسابقات "مردان میدان" استان تهران

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۹۲۳۰
معرفی نفرات برتر مسابقات مردان میدان استان تهران
دبیر هیات روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان تهران گفت: مسابقات استانی قوی ترین مردان روستایی و عشایری استان تهران(مرد میدان) با معرفی نفرات برتر در مجموعه ورزشی ۷ هزار نفری تختی اسلامشهر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پوریا سهرابی در گفتگویی اظهار کرد: این رقابت ها با هدف تشویق ورزشکاران و شناسایی استعداد های برتر روستایی به مدت یک روز(۲۷ مهرماه) به میزبانی اسلامشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۱ ورزشکار در قالب ۶ شهرستان در این رقابت ها حضور داشتند گفت: شهرستان‌های اسلامشهر الف و ب، رباط کریم، شهر قدس، شمیرانات، دماوند و بهارستان در این رویداد ورزشی و قدرتی شرکت داشتند.

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان تهران خاطر نشان کرد: در وزن ۹۰- نیز جلال علیاری(اسلامشهر)، مهدی برزگر(رباط کریم) و علی قلی بیگی(دماوند) و در وزن ۱۰۵-  نیز مجید بیگدلی(قدس)، محسن عباس(اسلامشهر) و ابوالفضل عباسی(اسلامشهر) جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود:  همچنین در وزن ۱۰۵+ نیز علی محمد فرمانی(قدس)، عباس رزاق(دماوند) و حمید رضا نسل سهراب(لواسان) جایگاه برتر را بدست آوردند.

وی بیان کرد: این رقابت ها در پنج آیتم قدرتی شامل کشیدن تراکتور ۱۰ تنی، وزنه ۲ ضرب(کنده درخت)، حمل الوار درخت، نردبان معلق(تعادلی) و آسیاب سنگی را شامل می‌شد که ورزشکاران می بایست این مراحل را سپری می کردند.

به گفته سهرابی برترین های این مسابقات به مدت ۲ روز(اول و دوم آبان ماه) در رقابت های مرد میدان کشور شرکت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز