مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرقدس خبرداد:

راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه در شهرستان قدس

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۳:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۰۱۴۹
راه‌اندازی فرهنگسرای  رسانه در شهرستان قدس
سعید ابریمن با تاکید بر لزوم حمایت مادی و معنوی مجموعه مدیریت شهری از اهالی رسانه، گفت: در همین راستا فرهنگسرای رسانه در شهر قدس راه اندازی می شود تا بتوانیم به بخشی از نیازهای فعالان این عرصه پاسخ بدهیم.

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرقدس در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: محل مناسبی در یکی از بهترین نقاط شهر برای فرهنگسرای رسانه اختصاص  داده خواهد شد، که امیدواریم در دهه مبارک فجر  شاهد افتتاح این طرح باشیم.

سعید ابریمن تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها درباره مشکلات شهری دقت‌نظر و سعه‌صدر بیشتری داشته باشند چرا که اقناع افکار عمومی بر عهده این قشر است و درخواست تعامل و مشارکت بیشتری در این زمینه داریم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرقدس، بر لزوم حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رویکرد حمایتی از رسانه‌ها باید مستمر باشد و در آینده با توزیع عادلانه آگهی‌ها و حمایت از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در اولویت برنامه‌های سازمان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه در مورد مقوله فرهنگ در گام دوم انقلاب اظهار داشت، همه ما باید مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت موضوع فرهنگ در جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهیم، که بحمدالله همه‌ی  شما فرهنگی و رسانه ایی هستید و این موضوع برای شما گفتن و باز گفتن و شکافتن لازم ندارد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرقدس همچنین افزود: همزمان با هفته وحدت شنبه اول آبان ماه مراسم محفل انس با قرآن کریم و افتتاحیه طرح بزرگ قرآنی فاطمی با حضورحجت الاسلام والمسلمین حاج علی نوری، معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، قاریان بین المللی کشور و  با اجرای گروه تواشیح بین المللی محمدرسول ا...(ص) و حضور عوامل شبکه قرآن و معارف سیما در بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی بزرگ شهرستان قدس برگزار خواهد شد.

سعید ابریمن در پایان، در خصوص  افتتاح خانه ریاضی شهرقدس اظهار داشت: خانه ریاضی شهر قدس نیز بزودی در  یکی از محلات شهر  افتتاح  خواهد گردید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز