به زودی رتبه شهرداری باقرشهر از ۷ به ۸ ارتقا خواهد یافت

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۰۸۷۷
به زودی رتبه شهرداری باقرشهر از ۷ به ۸ ارتقا خواهد یافت
سرپرست شهرداری باقرشهر از ارتقای درجه این شهرداری به رتبه ۸ در آینده نزدیک خبرداد.‏

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سعید استادفرج سرپرست شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر گفت : بنابر پیگیرهای انجام شده ، به زودی شاهد ارتقاء جایگاه درجه شهرداری باقرشهر از ۷ به ۸ خواهیم بود .

وی افزود: بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که در سال ۱۳۷۰ به تصویب هیأت وزیران رسیده است شهرداری باقرشهر به رتبه هشتم ارتقا خواهد یافت و ارتقای رتبه شهرداری باقرشهر قطعاً موجب افزایش خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

استادفرج در ادامه افزود: از مهمترین اهداف مدیریت شهری باقرشهر در ۱۸ ماه گذشته ارتقاء درجه شهرداری بود که بر اساس ضوابط و شاخص‌های مقرر در میزان درآمد مستمر و خالص شهرداری، جمعیت شهر و بیلان عملکرد شهرداری طی ۳ سال گذشته توسط وزارت کشور بررسی و محقق شده است.

سعید استادفرج در ادامه گفت؛ با افزایش تعداد پروژه‌های زیرساختی ، خدماتی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، افزایش میزان درآمد ، جذب اعتبارات دولتی و همچنین ارزیابی مستمر بازرسان استانداری تهران که بر فعالیت‌های شهرداری‌ها نظارت می‌کنند و پس از طی مراحل قانونی در سال جاری به زودی درجه شهرداری از ۷ به ۸ ارتقا می یابد و توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی ارتقاء ساختار سازمانی شهرداری را در ارتقاء و ایجاد سازمان ها، افزایش بودجه و اعتبارات استانی بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: به حول قوه الهی و با تحقق این امر، گشایش هایی در روند خدمت رسانی به شهروندان را شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز