به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد؛

همایش ورزش همگانی صبح و نشاط شبکه ۳ با حضور مسئولین ورزش استان تهران

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۰۹۴۸
همایش ورزش همگانی صبح و نشاط شبکه ۳ با حضور مسئولین ورزش استان تهران
همایش ورزش همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران در برنامه زنده صبح و نشاط شبکه ۳ صبح امروز با حضور مدیر کل تربیت بدنی و رییس هیات همگانی استان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این همایش از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ به صورت زنده از آنتن شبکه ۳ پخش و پریچهره مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران و ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان از مهمانان ویژه این برنامه بودند.

در این همایش ورزشکاران رشته های کراسفیت، پیلاتس،مینی فوتبال و ورزشهای روزانه به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

در ابتدای این برنامه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: باید شرایطی در همه رشته های ورزشی برای ورزش عمومی ایحاد شود و ما در تلاشیم با برنامه ریزی های اینجام شده ورزش همگانی را وارد همه رشته های ورزشی نماییم.

در ادامه رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران ورزش همگانی را عامل نشاط جامعه دانست و گفت: باید سازمانها و ارگانها سازمان دهی شود تا همه به صورت یکپارچه ورزش همگانی را در سطح استان ترویج و نهادینه کنیم و نشاط جمعی را در این ایام برای شهروندان شجاع پوریان تاکید کرد: باید بستر ورزش بانوان و خانواده ها را در سطح جامعه فراهم کنیم.

در انتهای همایش پریچهره و شجاع پوریان از غرفه های ورزشی بازدید کرده و از نزدیک با ورزشکاران رشته های مختلف همگانی دیدار کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز