سرپرست شهرداری قدس:

کارگروهی ویژه برای رسیدگی به امور شهرک‌های صنعتی تشکیل شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۰۹۵۱
کارگروهی ویژه برای رسیدگی به امور شهرک‌های صنعتی تشکیل شود
سرپرست شهرداری قدس با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات و ارتقای حوزه صنعت شهرقدس است، پیشنهاد داد: کارگروهی ویژه متشکل از نمایندگان شهرک‌های صنعتی، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر برای رسیدگی به امور شهرک‌های صنعتی تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن چیبایی در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور هیات امنای شهرک صنعتی قدس برگزار شد، گفت: مدیریت شهری قدس مسایل و مشکلات صنعتگران را درک می‌کند و خود نیز دغدغه رفع این مشکلات را دارد.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری نمی‌تواند نسبت به تعریض زیرگذر اسماعیل‌آباد اقدام کند ولی آماده همکاری با شهرک صنعتی هستیم تا با هوشمندسازی تقاطع‌ها و لکه‌گیری معابر ترافیک را تا حدودی کنترل کنیم.

چیبایی اظهار داشت: احداث و راه‌اندازی نمایشگاه صنعتی فرصت خوبی برای جذب صنعتگران بیشتر به سوی شهرقدس است و امید است که با تعامل بتوانیم چنین شرایطی را فراهم آوریم.

سرپرست شهرداری قدس عنوان کرد: همچنین پیشنهاد می‌شود که برای رفع مشکلات و تصمیم‌گیری سریع‌تر برای مسایل شهرک‌های صنعتی کارگروهی متشکل از نمایندگان شهرک‌های صنعتی، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر تشکیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز