رییس شورای اسلامی شهرقدس:

توسعه و ترویج ورزش همگانی از مهم‌ترین اهداف دوره ششم مدیریت شهری است

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۰۹۵۲
توسعه و ترویج ورزش همگانی از مهم‌ترین اهداف دوره ششم مدیریت شهری است
رییس شورای اسلامی شهرقدس با تاکید بر لزوم اعتلای فرهنگ ورزش در جامعه و ترغیب شهروندان به ورزش گفت: توسعه ورزش همگانی از مهمترین اهداف مدیریت شهری در دوره ششم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسینعلی مقدم در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و هفته تربیت بدنی گفت: شهرقدس با جمعیت بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر دارای ظرفیت و پتانسیل بالا برای تربیت قهرمانان ملی و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی است و درخشش چهره‌های ورزشی شهرقدس در رقابت‌های ملی و بین‌المللی گویای این امر است.

وی افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهرقدس با توجه به اهمیت بالای ورزش در جامعه، توسعه و ترویج ورزش به‌ویژه ورزش همگانی در اولویت قرار گرفته است.

مقدم با تاکید بر لزوم افزایش سرانه ورزشی شهر، اظهار داشت: مدیریت شهری برای اعتلای فرهنگ ورزش در جامعه و ترغیب شهروندان به ورزش تلاش مجدانه داشته و ساخت اماکن ورزشی با پتانسیل بالا را در دو دهه گذشته در دستور کار خود قرار داده که الحمدالله در حال حاضر تکمیل و مورد بهره‌برداری ورزشکاران عزیز شهرستان قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهرقدس با تشکر از حضور هیات امنای شهرک صنعتی قدس در جلسه شورا، گفت: برای رفع مشکلات و تصمیم‌گیری سریع‌تر برای مسایل شهرک‌های صنعتی کارگروهی متشکل از نمایندگان شهرک‌های صنعتی، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر تشکیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز