به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ؛

افتتاح سالن ورزشی "شهید ابراهیم هادی" در پردیس توسط وزیر ورزش و جوانان

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۰۹۶۷
افتتاح سالن ورزشی شهید ابراهیم هادی در پردیس توسط وزیر ورزش و جوانان
عصر امروز با حضور وزیر وزارت ورزش و جوانان بصورت ویدیو کنفرانس و مدیرکل کل اداره ورزش استان تهران در پردیس سالن چند منظوره "شهید ابراهیم هادی" در شهر پردیس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، بمناسبت هفته تربیت بدنی و همزمان با شب میلاد پیامبر بزرگ اسلام و گرامیداشت هفته وحدت سالن چند منظوره "شهید ابراهیم هادی" در شهر پردیس توسط سجادی وزیر وزارت ورزش و جوانان بصورت ویدئو کنفرانس و حضور پریچهر مدیرکل استان تهران، رضایی فرماندار شهرستان پردیس و شادمهر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس افتتاح شد.

فرماندار پردیس با اشاره به نیاز این شهرستان به افزایش سرانه های ورزشی با توجه به رشد روز افزون شهرستان پردیس گفت: امیدواریم با افتتاح مجموعه‌های ورزشی بزرگ در شهرستان پردیس بویژه مناطق محروم و روستاهای منطقه به رشد و توسعه  ورزش شهروندان کمک کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری این سالن بنام شهید هادی اظهارداشت: شهدا در میان مردم ما جایگاه ویژه ای دارند و این شهید گرامی مفقودالاثر هست و خواست خودش از خداوند بوده و اینها می توانند الگوی جوانان ما باشند و این بهترین انتخاب برای نام این سالن ورزشی بوده است.

فازهای جدید پردیس خود هر کدام یک شهرستان هستند و با پیش بینی انجام شده از رشد جمعیت در مناطق جدید شهرستان پردیس باید به ساخت  فضاهای ورزشی توجه ویژه ای داشت و از اداره ورزش جوانان استان تهران نیز درخواست توجه خاص به شرایط شهرستان پردیس را داریم.

photo_۲۰۲۱-۱۰-۲۳_۱۷-۵۴-۳۶

photo_۲۰۲۱-۱۰-۲۳_۱۷-۵۴-۴۶

photo_۲۰۲۱-۱۰-۲۳_۱۷-۵۴-۲۹

photo_۲۰۲۱-۱۰-۲۳_۱۷-۵۴-۳۱

 

photo_۲۰۲۱-۱۰-۲۳_۱۷-۵۴-۴۲

photo_۲۰۲۱-۱۰-۲۳_۱۷-۵۴-۴۱

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز