مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با برنا خبر داد؛

تخصیص اعتبارات از سوی وزیر ورزش و جوانان/خبرهای خوش ورزشی برای شهرستان پردیس

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۱۱۳۲
تخصیص اعتبارات از سوی وزیر ورزش و جوانان/خبرهای خوش ورزشی برای شهرستان پردیس
پریچهره گفت: با ورود به هیات ها و تغیرات انجام شده شاهد اتفاقات خوشی در ورزش شهرستان پردیس خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن اشاره به افزایش اعتبارات ورزشی استان تهران و همچنین شهرستان پردیس گفت: خوشبختانه امسال در کل استان تهران  ۱۲۵ میلیارد تومان  اعتبارات ورزشی با ۹۰ درصد افزایش و در شهرستان هم ۳۰ میلیارد تومان با بیش از ۲۰ درصد افزایش داده شده است و شاهد اتفاقات خوشی در حوزه ورزش خواهیم بود.

وی همچنین افزود: تخصیص ها بسیار مهم هست که با کمک فرماندار شهرستان پردیس و نمایندگان این شهر در مجلس  که تفکرات ورزشی دارند و حمایت از ورزشکاران برایشان مهم است باید گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز با بیان اینکه خوشبختانه روند حوزه ورزش شهرستان پردیس نسبت به گذشته تحولات مثبتی داشته، ابراز امیدواری کرد: با ورود به هیات های ورزشی و تغیراتی که داده شده شرایط بهتری ایجاد خواهد شد و مشکلات کمتر می شود و بی شک در پردیس هم شاهد قهرمانی جوانان در سطح آسیا و حتی جهان خواهیم بود.

وی همچنین در حاشیه افتتاح سالن شهید هادی پردیس به خبرنگاران گفت: امشب بمناسبت عید بزرگ مبعث اعتبارات خوبی از سوی وزیر به استان تهران تعلق گرفت که اتفاق مبارکی است.

پریچهره افزود: سالن ورزشی چند منظوره شهید هادی با هزار و هشت متر زیربنا دو سال طول کشیده تا با زحمت مسئولین و تیم فنی اداره کل سرانجام افتتاح شود و امیدواریم با نام خوبی که برای آن گذاشته شده

این سالن مبارک همه مردم شهرستان باشد و جوانانی که این مکان ورزش می کنند نام این شهید را سرافراز نگه دارند.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار برنا مبنی بر فعالیت تنها یک استخر برای جمعیت بالای شهرستان پردیس اظهارداشت:  مشکلات استخر نام  آوران با توجه به قرارگیری در بحث اعتبارات جدید امیدواریم حل شود و تنها استخر فعال شهرستان نیز که مشکل مجوز داشت فعلا مجوزی موقت دریافت کرده تا مشکلات حقوقی  را حل کند و ما تا جایی که مقدور باشد از مجموعه های ورزشی برای فعالیت و خدمات رسانی به مردم حمایت خواهیم کرد و بحث بخش خصوصی در پردیس خوب کار کرده است.

وی با بیان اینکه ما خیلی از پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان تهران و حتی کشور حتی داریم به حمایت های بخش خصوصی و ورود آنها در این عرصه اشاره کرد و گفت: با استفاده از ماده ۲۷ با حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاران ورزشی پروژه های بزرگ استخر و زمین چمن و مجموعه های نیمه کاره سرو سامان می گیرد، بعنوان مثال استخر حجاب و شهید حیدرنیا بیش از ۱۶ سال است که مخروبه مانده و با ورود بخش خصوصی ساخت و ساز انجام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان از افتتاح چند پروژه ورزشی و کلنگ زنی استخر  در گرمابدره، شهریار و قرچک طی هفته های آینده خبر داد.

 

 

نظر شما