استاندار تهران:

عزم دستگاه های استان تهران برای حل مسائل اجتماعی/ چهره پایتخت از وجود آسیب های اجتماعی پاک می شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۰۷:۴۴:۱۳
کد خبر: ۱۲۵۵۶۸۳
عزم دستگاه های استان تهران برای حل مسائل اجتماعی/ چهره پایتخت از وجود آسیب های اجتماعی پاک می شود
استاندار تهران گفت: در بازه زمانی شش ماهه، پاکسازی چهره پایتخت با اولویت شهر تهران از برخی معضلات اجتماعی نظیر کودکان کار و خیابانی، متکدیان و معتادان متجاهر در دستورکار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محسن منصوری  استاندار تهران اظهار داشت: امروز با هدف حل معضلات آسیب‌های اجتماعی با حضور همه دستگاه‌های حاکمیتی جلسه‌ای تحت عنوان قرارگاه خدمات اجتماعی تشکیل شد، جلسه‌ای که نشان از عزم، همکاری و همدلی همه دستگاه های مرتبط در این حوزه دارد تا بتوانیم معضلات اجتماعی تهران را حل و فصل کنیم. قطعا در این مسیر بخشی از کار فوری و به صورت جهادی باید انجام شود.

وی ادامه داد: پیش از این جلسات مشترکی با شهردار تهران و با حضور دستگاه‌های متولی داشته‌ایم و امیدواریم در زمان کوتاهی با عزم ایجاد شده و ظرفیت‌های موجود ظرف مدت شش ماه در گام نخست تصویر تهران را تغییر دهیم.

استاندار تهران تصریح کرد: در این شش ماه با اولویت شهر تهران برخی از معضلاتی همچون معتادان متجاهر و کودکان خیابان از چهره شهر پاک خواهند شد؛ البته جمع آوری کمترین کار انجام شده خواهد بود؛ در برنامه شش ماه تاکیدی بر بازپروری این افراد و اشتغال آنها خواهیم داشت تا دوباره به چرخه آسیب‌های اجتماعی بازنگردند.

منصوری  گفت: بی تردید عزم جدی و استمرار در اجرای این طرح‌ها باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از نقاط ضعف گذشته عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری تهران بوده است که امروز برخلاف گذشته در نهایت هماهنگی با شهرداری تهران هستیم؛ البته کار سختی پیش‌رو داریم، اما نمونه های موفق نیز در کشور وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز