سرپرست فرمانداری ملارد منصوب شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۹۱۷۱
سرپرست فرمانداری ملارد منصوب شد
استاندار تهران در حکمی جابر کریمی را به عنوان سرپرست شهرستان ملارد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن منصوری در حکمی جابر کریمی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد منصوب کرد؛ متن حکم به این شرح است:

 
برادر گرامی جناب آقای جابر کریمی 
 
با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد" منصوب می شوید. 
انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه "گام دوم انقلاب اسلامی" و مفاد "عهدنامه مدیران دولت مردمی" با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و عدالت محوری با تکیه بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.
تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید و برنامه‌ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل، ارتقاء سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم‌داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.
امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت حضرت ولیعصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید. 
 
محسن منصوری 
استاندار تهران

photo_۲۰۲۱-۱۱-۱۰_۱۱-۱۱-۰۲

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز