سرپرست شهرداری باقرشهر:

رویکرد بودجه ۱۴۰۱ ؛ جذب مشارکت و سرمایه گذاری برای خدمت بهتر به شهروندان

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۵:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۹۴۴۱
رویکرد بودجه ۱۴۰۱ ؛ جذب مشارکت و سرمایه گذاری برای خدمت بهتر به شهروندان
جلسه هم اندیشی تدوین بودجه شهرداری باقرشهر با حضور سعید استادفرج سرپرست شهرداری باقرشهر ، امیر محبی معاون فرهنگی اجتماعی ، مسعود یوسف نزاد معاون عمرانی ، رضا بهادر معاون شهرسازی و مدیران و مسئولین واحد های مختلف شهرداری در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سعید استادفرج سرپرست شهرداری باقرشهر، با اشاره به کاهش درآمدها و افزایش هزینه ها، گفت: آماده همکاری با بخش خصوصی برای مشارکت در آبادانی شهر هستیم.

وی افزود: تجربیات خوبی در همکاری و جلب مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های مختلف داریم و در صدد ارائه خدمات ماندگار با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طول مدت فعالیت شهرداری موفق به ایجاد زیرساخت های شهری در بخش های فرهنگی، ورزشی ، خدماتی ، ایمنی و فضای سبز شده‌ایم و به نقطه مطلوب رسیده ایم.

استافرج در ادامه خطاب به مدیران شهرداری گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ را با رویکرد کاهش هزینه ها و افزایش خدمات تدوین نمایید، زیرا بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۰ آخرین برنامه بودجه از روند قدیمی شهرداری است.

سرپرست شهرداری همچنین تصریح کرد: برای رشد و توسعه شهر و شهرداری باید رویکرد شهرداری در اجرای پروژه ها و ارائه خدمات متحول شود و می بایست نحوه ارائه خدمات و مدیریت در اماکن ورزشی و فرهنگی را تغییر دهیم .

وی.به افزایش ۱۶ درصدی درآمد اشاره کرد و گفت: با توجه به‌ افزایش قیمت کالا و خدمات، می بایست برای سال آینده با صرفه جویی در سدد احداث و توسعه اماکن نمایشگاهی مانند؛ شهرک نمایشگاهی شهر سنگ و ... باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز