استاندار تهران:

فرماندار پشت میزنشین دردی از استان دوا نمی‌کند/ اقدام فرمانداران "مدیریت مبتنی بر میدان" باشد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۰۳۸۰
فرماندار پشت میزنشین دردی از استان دوا نمی‌کند/ اقدام فرمانداران مدیریت مبتنی بر میدان باشد
استاندار تهران گفت: از فرمانداران، کار جهادی شبانه روزی و در عین حال مبتنی بر برنامه ریزی می خواهیم و مدیریت مبتنی بر میدان برای ما اصل است و فرماندار پشت میز نشین نمی خواهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهارستان اظهار داشت: به صورت طبیعی با تغییر دولت ها گردش نخبگانی صورت می گیرد و البته مدیریت در کشور به دو امدادی شبیه است.

وی بیان کرد: در شهرستان بهارستان کارهای نکرده فراوانی وجود دارد که متناسب با رشد جمعیت ارائه خدمات در این شهرستان صورت نگرفته است.

استاندار تهران افزود: امروز در حوزه اجرا نیاز به کار انقلابی و جهادی داریم و انصافا شبانه روزی در حال فعالیت هستیم.

منصوری سپس با تاکید بر لزوم تغییر در شیوه حکمرانی کشور گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری هرجا که به مردم تکیه کردیم پیشرفت حاصل شده و هر زمان که به ظرفیت های دولتی تکیه کردیم خیلی رو به جلو نرفته ایم.

وی ادامه داد: از فرمانداران، کار جهادی شبانه روزی و در عین حال مبتنی بر برنامه ریزی می خواهیم و مدیریت مبتنی بر میدان برای ما اصل است و فرماندار پشت میز نشین نمی خواهیم.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: درب اتاق فرمانداران باید به روی مردم باز باشد و نباید بین مسئولان اجرایی و مردم استان تهران فاصله ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز