فرماندار اسلامشهر:

شهرستان بهارستان به تعهداتش برای ایجاد برخی زیر ساخت ها در واوان عمل نکرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۱۷۵۹
شهرستان بهارستان به تعهداتش برای ایجاد برخی زیر ساخت ها در واوان عمل نکرد
فرماندار اسلامشهر گفت: در دو سال گذشته سه جلسه مشترک با حضور مسئولان اسلامشهر و بهارستان در استانداری تهران برگزار شده و تاکنون مسئولان بهارستان به هیچ یک از تعهداتشان در این جلسات در حوزه مسائل مالی جهت اجرای برخی زیر ساخت ها در واوان عمل نکردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مسعود مرسلپور درخصوص اظهارات روز گذشته نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و شهردار پیشین صالحیه درباره پل صالحیه- واوان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا اجرایی نشدن این تعهدات و احداث برخی زیر ساخت ها و اصلاح هندسی معابر در واون بهره برداری از این پل نیز انجام نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت بهره برداری از پل صالحیه- واوان شهروندان ساکن واوان به دلیل نبود زیر سخت های لازم با مشکلات جدی مواجه خواهند شد و شایسته بود مسئولان بهارستان زمانی که یک طرفه طراحی این پل را انجام می دادند حق مردم اسلامشهر را نیز مد نظر داشتند.

مرسلپور خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان اسلامشهر از جمله اعضای شورای تامین و شهرداری اسلامشهر با برآوردهای کارشناسی در حوزه های مختلف از جمله زیر ساخت های ترافیکی از سال 94 مخالفتشان را با احداث پل صالحیه- واوان اعلام داشتند.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: اجرای هر طرحی در زمینه راهسازی الزامات مبدا و مقصد خاص خودش را دارد و نمی شود نسبت به این الزامات بی تفاوت بود و یک طرفه اقدامی کرد. طرح های اینچنینی و قابل اجرا در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و... نه یک شبه بوجود می آیند و نه یک روزه می توان از اجرای آنها ممانعت کرد.

وی در پایان گفت: با تکمیل کمربندی جنوبی و دسترسی های مناسبی که برای ساکنان بهارستان و اسلامشهر ایجاد می کند و تا بزرگراه آزادگان تداوم می یابد نیز عملاً پل صالحیه- واوان کارایی چندانی نخواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز