سرپرست فرمانداری ورامین منصوب شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۱۷۷۰
سرپرست فرمانداری ورامین منصوب شد
مجید درویشی طی حکمی از سوی استاندار تهران به سرپرستی فرمانداری ورامین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن منصوری در حکمی «مجید درویشی» را به عنوان سرپرست فرمانداری ورامین منصوب کرد. متن حکم به این شرح است؛

برادر گرامی جناب آقای مجید درویشی

با عنایت به مراتب شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاک دستی، فساد ستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

تلاش برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل، ارتقای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

محسن منصوری

استاندار تهران

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز