پیام تبریک سرپرست فرمانداری اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۴۳۴۹
پیام تبریک سرپرست فرمانداری اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
سرپرست فرمانداری اسلامشهر در پیامی هفته گرامیداشت بسیج را به فرماندهان سپاه سیدالشهدا(ع)اسلامشهر و امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه و بسیجیان غیور و مخلص شهرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ متن پیام حسین حبیبی به شرح ذیل است:

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود و امروز پس از  گذشت 43 سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان در مقاطع مختلف را از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به فرماندهان سپاه سیدالشهدا(ع)اسلامشهر و امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه و بسیجیان غیور و مخلص شهرستان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز