مترو اسلامشهر جزو ۱۰ پروژه فعال مترو در کل کشور است

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۵۹۹۷
مترو اسلامشهر جزو ۱۰ پروژه فعال مترو در کل کشور است
شهردار اسلامشهر گفت: وجود تفکر بسیجی در مدیریت شهری باعث شده اجرای پروژه های عمرانی با جدیت و سرعت بیشتری پیش رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در آیین تجلیل از فرماندهان حوزه های بسیج شهر اسلامشهر که با حضور اعضای شورای شهر در محل سالن جلسات شورا برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: وجود تفکر بسیجی در مجموعه مدیریت شهری با حضور نیروهای انقلابی و مکتبی موجب شده که اجرای پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های اجرایی شهرداری با جدیت و سرعت بیشتری پیش رود.

حمیدی با ارائه گزارشی از وضعیت شهر اسلامشهر افزود: مدیریت شهری اسلامشهر ماهیانه نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان هزینه دارد که صرف امور جاری و طرح‌های عمرانی مناطق می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه مترو اسلامشهر جزء ۱۰ پروژه مترو در کل کشور است و علیرغم اینکه ردیف ملی دارد، تاکنون تنها حدود ۴۰ میلیارد تومان از دولت دریافت کرده‌ایم و در مقابل ۴۰۰ میلیارد تومان نیز شهرداری هزینه کرده  اما اجرای این پروژه با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون نزدیک به ۵ کیلومتر از آن حفاری شده است.

شهردار اسلامشهر از آغاز عملیات احداث ایستگاه میدان نماز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با مشخص شدن پیمانکار، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ایستگاه میدان نماز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان  طی چند روز آینده با حضور مقامات استانی و کشوری به زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه شهر پویاست و بیش از ۴۰ پروژه عمرانی خرد و کلان در سطح شهر در حال اجرا است، تاکید کرد: شهرداری اسلامشهر در بین شهرهای استان تهران در حوزه بازآفرینی بافت‌های فرسوده به واسطه خدماتی که در محلات کمتر برخوردار ارائه داده، به عنوان شهرداری برتر استان انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

حمیدی با تأکید بر اینکه در مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر همه با تفکر بسیجی موضوعات را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به ترکیب جدیدی که در شورای شهر به وجود آمده، با نگاه جامع به مسائل فرهنگی، عمرانی، طرح‌ها و پروژه‌ها در حال اجرا بوده که نشان میدهد شاکله تشکیل بسیج در راستای اعتلای ارزشهای انقلاب اسلامی و مبانی فرهنگی بوده است.

 

انتهای پیام

 

 

نظر شما