مانور بزرگ برف روبی در منطقه ٢٠ برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۶۵۹۹
مانور بزرگ برف روبی در منطقه ٢٠ برگزار شد
به منظور آمادگی برای بارش های زمستان مانور بزرگ برف روبی در منطقه ٢٠ برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ به منظور آمادگی برای بارش های زمستان،مانور برف روبی شهرداری منطقه ٢٠ با حضور معاون فرماندار شهرری، ناظر عالی اداره کل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ناظر عالی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شهردار منطقه ٢٠، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و مسئولین نیروی انتظامی، پلیس راهور و آتش‌نشانی و مدیران اجرایی شهرداری منطقه ۲۰ در مجاورت موتوری سنگین این منطقه برگزار شد.

سید محمد ناظم رضوی گفت: در این مانور  که به منظور آمادگی برای مدیریت بارندگی ها و پیشگیری از بروز آبگرفتگی های احتمالی برگزار شد تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در مواقع بارش برف به نمایش گذاشته شد.

ناظم رضوی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، توجه به روحیه بالای ایثار در مدیریت شهری جدید؛ توجه به روحیه جهادی و بسیجی در کارکنان شهرداری منطقه و توجه به اهمیت خدمات رسانی بسیجی و جهادی به شهروندان را مورد تاکید قرار داد.

او با اشاره به تلاش های مستمر نیروهای خدمات شهری برای لایروبی و پاکسازی جوی ها، انهار  و مسیل ها و مجموعه اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آب گرفتگی ها و آب ماندگی ها در زمان بارش های فصلی؛ اجرای دقیق طرح تحول نگهداشت شهر با همکاری و هماهنگی حوزه های مربوطه را مهم برشمرد.

شهردار منطقه اضافه کرد:  در این مانور آمادگی ۱۲۰۰ نیروی انسانی با تجهیزات انفرادی، 6 دستگاه خودروی نمک پاش مکانیزه، ۶ دستگاه کامیون با تیغه برف روب، ۱۰ دستگاه کامیون، ۲۶ دستگاه خاور، ۲ دستگاه بابکت، یک دستگاه گریدر، ۳ دستگاه لودر، 3 دستگاه جرثقیل و ۲۴دستگاه خودروی پیکاپ شهربان و معبربان برای مقابله با بارش های زمستانی به نمایش گذاشته شد.

او با بیان اینکه به منظور مدیریت بارش های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در 3 جایگاه و 14سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفت گانه منطقه مستقر شده اند، اظهار داشت: 5هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی و  2 هزار کیسه در هر یک از سایت های نواحی هفتگانه دپو شده است و 150 مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده مستقر و تعداد  50هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایتهای برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است .

شهردار منطقه 20 اظهار داشت: سایت های اصلی برف روبی در موتوری سنگین، بزرگراه های شهید آوینی و امام علی و سایت های فرعی برف روبی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه و معابر اصلی مستقر هستند.

 

photo_۲۰۲۱-۱۱-۲۷_۱۳-۳۶-۲۳

photo_۲۰۲۱-۱۱-۲۷_۱۳-۳۶-۲۶

photo_۲۰۲۱-۱۱-۲۷_۱۳-۳۶-۲۱

انتهای پیام

 

نظر شما