تغییر کاربری اراضی کشاورزی با جدیت تمام در سطح شهرستان پیگیری خواهد شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۷۱۱۴
تغییر کاربری اراضی کشاورزی با جدیت تمام در سطح شهرستان پیگیری خواهد شد
سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی با جدیت تمام در سطح شهرستان پیگیری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین حبیبی در دیدار با اعضای شورای شهرستان اظهار داشت: شوراهای اسلامی به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی نقش برجسته ای در تحقق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و مشارکت در اداره امور شهرها و روستاها بر عهده دارند.

وی بر ضرورت عدم دخالت اعضای شوراهای اسلامی شهر و  روستا در امور اجرایی تاکید کرد و گفت: تا زمانی که اعضای شورا  به عنوان نمایندگان مردم به وظایف نظارتی و تقنینی خود بپردازند مورد حمایت مجموعه فرمانداری خواهند بود.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زمین های زراعی، کشاورزی و منابع طبیعی امانتی است که ما باید برای نسل های بعدی آنها را حفظ کنیم، افزود: حفظ کارکرد و ماهیت روستاها، مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری با جدیت تمام در سطح شهرستان پیگیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: رسیدگی به مسائل و کاستی های شهرها نباید ما را از توجه به مشکلات روستاها غافل کند و میبایست برای ارتقاء سطح خدمات به روستاییان زحمتکش و شریف شهرستان برنامه ریزی شود.

حبیبی با بیان اینکه با اتخاذ رویکرد و نگاهی واحد جهت تامین منافع همه مردم شهرستان خطوط فرضی که شهرها و بخش ها را از یکدیگر جدا می کند بی معنی خواهد بود، افزود: اختلاف نظرهای مربوط به حریم برخی شهرها و بخش ها با بررسی دقیق تمامی موازین قانونی و کلیه سوابق مربوطه و اخذ نظر کارشناسی برطرف خواهد شد و بی تردید قانون در این زمینه برای همه فصل الخطاب خواهد بود.

 

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما