توکلی: پرستاران در شرایط سخت کرونایی با اقدامات ارزشمند خود به جامعه ما عزت دادند

۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۲۴۰۸
توکلی: پرستاران در شرایط سخت کرونایی با اقدامات ارزشمند خود به جامعه ما عزت دادند
توکلی گفت: پرستاران ما در این شرایط سخت بیماری کرونا با اقدامات ارزشمند خود به جامعه ما عزت دادند و تمامی مردم و مسئولین قدردان زحمات و از خودگذشتگی آنها می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار در جمع پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهداء انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، مدافعین حرم و شهدای کادر درمان و تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان نمود: پرستاران ما در این شرایط سخت بیماری کرونا با اقدامات ارزشمند خود به جامعه ما عزت دادند و تمامی مردم و مسئولین قدردان زحمات و از خودگذشتگی آنها می باشند.

وی گفت: بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری از قدیمی ترین بیمارستان های کشور می باشد که کادر درمان ایثارگر این مجموعه علاوه بر خدمات دهی در حوزه حوادث و تصادفات در این دوسال با ازخودگذشتگی در میدان پرخطر مبارزه با بیماری کرونا حضور داشته و علاوه بر دادن خدمات به همشهریان گرامی، پاسخگوی بیماران و مراجعین از سراسر تهران بوده اند.

توکلی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی در شهرستان ری انجام شده که از آن نمونه می توان به بازسازی و بروزرسانی اکثریت مراکز و خانه های بهداشت سطح شهرستان و نیز اضافه شدن تجهیزات جدید به ظرفیت مراکز درمانی شهرستان مانند خرید دستگاه های M.R.I و سی تی اسکن با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده فرمانداری ویژه ری که بوده است تا قبل از این مراکز دولتی شهرستان فاقد این دستگاه ها بوده اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز امنیت، معیشت و سلامت مردم مهمترین مسائل جامعه می باشد. تمامی تاکید ما به مسئولین و دستگاه ها در سطح شهرستان توجه ویژه به این ۳ مقوله می باشد. گروه های جهادی ما به گونه ای عمل کردند که حتی به بیمارستانهای تهران نیز خدمات رسانی شد. مجموعه بسیج ری نیز در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار خوش درخشید.

وی در پایان بیان کرد: از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران تقاضا دارم به تمامی مراکز درمانی ری خصوصاً بیمارستان شهدای هفتم تیر که حقیقتاً بار مشکلات تهران را به دوش می کشد نگاه ویژه ای داشته باشند تا با کمک یکدیگر بتوانیم گوشه ای از زحمات و تلاش های کادر درمان بویژه از خودگذشتگی و ایثار شما عزیزان پرستار را جبران نماییم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز