تجلیل سرپرست فرمانداری اسلامشهر از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع)

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۲۸۰۱
تجلیل سرپرست فرمانداری اسلامشهر از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع)
سرپرست فرمانداری اسلامشهر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ضمن حضور در بیمارستان امام رضا(ع) با اهدای شاخه های گل از پرستاران شاغل در این بیمارستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین حبیبی در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) پرچمدار عاشورا و اسوه ایثار و از خودگذشتگی اظهار داشت: مناسبت بسیار بزرگی جهت تکریم و گرامیداشت پرستاران انتخاب شده که مایه افتخار جامعه پرستاری است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا ایثار و فداکاری جامعه پرستاری که معمولاً مغفول می ماند،بیشتر در جامعه دیده شد و مردم با تلاش های این عزیزان بیش از گذشته آشنا شدند، افزود: پرستاران و جامعه پزشکی به عنوان مدافعان سلامت با تقدیم شهدای بسیار فداکارانه جهاد کردند و امروز مردم ما نیز قدردان این مجاهدت ها و تلاش ها هستند.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید صورت گرفته از توسعه بخش های بستری و مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده 55 تخت به ظرفیت این بیمارستان افزوده می شود که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر علاوه بر مردم اسلامشهر ساکنان شهرستانهای مجاور نیز از خدمات بیمارستان امام رضا(ع) استفاده می کنند ادامه داد: در تلاش هستیم تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها روند احداث بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر سرعت بگیرد تا تحولی چشمگیر در عرصه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم اسلامشهر ایجاد شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز