در گفتگوی با برنا ؛ تکمیل مطالعات پردیس در دستور کار استانداری تهران

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۴۴۲۹
در گفتگوی با برنا ؛ تکمیل مطالعات پردیس در دستور کار استانداری تهران
معاون عمرانی استانداری تهران گفت: شهری آباد نمی شود مگر اینکه مردمانش آن شهر را دوست داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به پیگیری تکمیل مطالعات عمرانی شهر جدید پردیس، گفت: به محض تعیین تکلیف مطالعات،  نحوه سرمایه گذاری اعلام و اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به انتصابات اخیر شهرداری ها در استان تهران و  وظیفه دشوار افراد در  مسئولیت هایی که بر دوششان گذاشته می شود، گفت: هر مسئولی موظف به پاسخگویی است و در انقلاب اسلامی باید پاسخگویی  بیشتر هم باشد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خاطر نشان کرد:  هویت و پیوستگی اجتماعی از مهمترین ویژگی های است که باید مسئول یک شهر بدان توجه کند و شهرها آباد نمی‌شوند مگر اینکه مردمان آن  شهرشان را دوست داشته باشند.

ملکی تاکید کرد: آبادانی شهر پیوستگی و مشارکت همه ی مردم شهر را می طلبد و اینکه ما امروز در پردیس شورای شهر نداریم جای تأسف است و این مسئله وظیفه مسئولین شهر را نسبت به شهروندان سنگین تر می کند.

وی همچنین گفت: مدیر کلید حل مشکلات باید باشد و اینکه می گویند ما ماموریم و معذور درست نیست، البته که کار غیر قانونی نباید بکنیم اما باید مشکل مردم را حل کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز