رونمایی از کتاب «حمله گرازها» در فرهنگسرای خانواده

۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۴:۱۲
کد خبر: ۱۲۷۴۹۱۸
رونمایی از کتاب «حمله گرازها» در فرهنگسرای خانواده
کتاب «حمله گرازها » نوشته امین حسین‌زاده روز شنبه 27 آذر 1400 ساعت 14 در فرهنگ‌سرای خانواده رونمایی و معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داستان این کتاب با خوابی که راویش دیده شروع می شود کاراکتر محوری داستان بعد از سال ها زندگی در شهر به روستا برمی گردد و رویای آبادی روستا در سر دارد که به گفته پدرش حالا دیگر سمورها هم گذرشان به اینجا نمی افتد چه برسد به گرازهایی که در سال های دور به مزرعه های روستا حمله می کردند تصمیم می گیرد بر خلاف میل پدرش بماند در روستایی که خشکسالی تمام آنرا گرفته زراعت و باغبانی کند داستان به صورت غیرخطی پیش می رود و در مقاطع زمانی مختلف چندساله  کاراکتر و جدال او برای آبادی روستا روایت می شود و ....

همچنین در پشت جلد این کتاب آمده است: همه کارگران با تعجب خواهرم را می دیدند که فریاد زنان دنبال گاو سیاه می گشت، آرام که شد در میانه کشتارگاه چشمش به قسمت کله های گاوها افتاد سریع به طرف آنها رفت خواستم مانع‌اش بشوم ولی نتوانستم چند دقیقه ای در میان آنها چرخید حتی کارگرهای آن قسمت هم نتوانستند مانع‌اش بشوند پیدایش کرد.

این برنامه به همت کتابخانه فرهنگسرای خانواده (زنده یاد مهری سویزی) با مشارکت انتشارات یگانه اندیش با حضور امین حسین‌زاده نویسنده کتاب برگزار می شود.

کتاب «حمله گرازها »با 500 نسخه تیراژ  و 87 صفحه در پاییز 1400 توسط انتشارات یگانه اندیش به چاپ رسید.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما