دارالاکرام خانه‌ی کرامت ۲۰ ساله شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۷۵۶۵۴
دارالاکرام خانه‌ی کرامت ۲۰ ساله شد
موسسه‌ی خیریه و مردم‌نهاد دارالاکرام که با حفظ کرامت و فارغ از مذهب، نژاد، ملیت و قومیت، برای حمایت از آموزش کودکان و نوجوانانی که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی از ادامه تحصیل بازمی‌مانند و فاقد سرپرست موثرند، از سال 1380 آغاز به کار کرده است، بیستمین سالگرد فعالیت خود را جشن می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این موسسه‌ی غیردولتی با اتکا به فعالیت‌های داوطلبانه و با رعایت شفافیت کامل مالی در 15 استان و 95 شهر ایران بیش از 6 هزار دانش‌آموز را از سراسر ایران بورسیه تحصیلی نموده است و بزرگانی چون دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، استاد مصطفی ملکیان و دکتر محمدعلی موحد از سفیران به مهربانی (سامانه آنلاین به مهربانی)  در این موسسه هستند.

به همین مناسبت جشن بیستمین سالگرد تاسیس دارالاکرام دوشنبه 29 آذرماه ساعت 18:00 تا 19:30 به صورت لایو از طریق اینستاگرام دارالاکرام و آپارات به مهربانی برگزار خواهد شد.

دارالاکرام که حمایت از آموزش را فرصتی برای شناسایی عمیق‌تر آسیب‌های زندگی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان و تلاش در جهت رفع حداکثری این آسیب‌ها قرار داده است، این برنامه را با حضور خانم بوجاریان، روانشناس بخش صدای مشاور موسسه به نمایندگی از تمام مددکاران و مشاوران، برگزار خواهد کرد.

 در مراسم بیستمین سالگرد تاسیس موسسه که با شعار «رویایی که 20 ساله شد» برگزار می‌شود، استاد هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده‌ی حوزه کودک و نوجوان و خالق قصه‌های مجید، درباره آموزش فرهنگ همیاری سخنرانی خواهند کرد و از دانش‌آموزان موفق این موسسه در حوزه تحصیل و مهارت‌آموزی تقدیر خواهد شد.

 پرفسور امین حقوقدان و آقای قاضی‌زاده فعال حوزه‌ی رسانه از دیگر مهمانان این برنامه خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز