هشدار استاندار تهران نسبت به شیوع سویه اومیکرون؛ تزریق دز یادآور سرعت می گیرد

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۷۶۵۳۴
هشدار استاندار تهران نسبت به شیوع سویه اومیکرون؛ تزریق دز یادآور سرعت می گیرد
استاندار تهران گفت: مهم ترین مسئله برای مدیریت سویه جدید تزریق دز بوستر (یادآور) است که به سرعت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن منصوری در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به کاهش فوتی‌های استان اظهار داشت: تعداد فوتی های استان تهران به متوسط روزانه ۱۰ نفر رسیده و کاهش یافته و شرایط مناسب و رو به کاهش است.

وی تاکید کرد: اما نگرانی نسبت به شیوع سویه جدید امیکرون وجود دارد چراکه سویه جدید سرعت انتشار زیادی دارد و مشاهده این ویروس نگرانی زیادی ایجاد کرده‌، از اینرو تدابیر جدی اتخاذ می‌شود.

استاندار تهران افزود: مهم ترین مسئله برای مدیریت سویه جدید تزریق دز بوستر (یادآور) است که به سرعت انجام شود، ضمن اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها نیز در جهت اطلاع رسانی اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین مقرر شد واکسیناسیون سیار انجام شود.

منصوری سپس گفت: شیوه نامه فعالیت اصناف، مراکز ورزشی و غیره در ستاد کرونا استان طراحی و ابلاغ می‌شود نا از تجربه دوره های قبل استفاده شود.

وی همچنین ادامه داد: ظرفیت مراکز تجمعی برای تزریق واکسن افزایش پیدا می‌کند و بیمارستان ها نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه شب یلدا گلوگاه مهمی برای مدیریت شیوع سویه‌های جدید امیکرون است، خاطرنشان کرد: باید تدابیر جدی اتخاذ شود و شهروندان برای حفظ سلامت خود از دورهمی اجتناب کنند چرا که ممکن است خسارت های جبران ناپذیری رخ دهد.

انتهای پیام

 

نظر شما