کشف پرونده ارتشاء به ارزش یک میلیارد ریال در شهریار

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۲۷۸۶۴۱
کشف پرونده ارتشاء به ارزش یک میلیارد ریال در شهریار
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، از دستگیری یکی از روسای ادارات دولتی شهرستان شهریار و کشف پرونده ارتشاء به ارزش 1 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ " حسینی خواه " با اعلام این خبر بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات بدست آمده از منابع مبنی بر اینکه یکی از روسای ادارات دولتی شهرستان شهریار،  بابت انجام کار از مراجعان و شهروندان وجه نقد و رشوه دریافت می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی و  بررسی گزارش های شکات و پس از مشخص شدن صحت خبر به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران اظهار داشت:  ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله  به محل مورد نظر اعزام شده و متهم را دستگیر کرده و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل کردند.

سرهنگ حسینی خواه در پایان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های پلیسی پس از مواجه با مدارک و فیلم های دوربین های مداربسته به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از مراجعان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام

 

نظر شما