فرماندار شهرستان قدس:

استفاده از مدیران جوان و انقلابی در دولت سیزدهم / شورای شهر قدس مواظب باشد تجربه تلخ سایر شهرها تکرار نشود

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۰۱۰۷
استفاده از مدیران جوان و انقلابی در دولت سیزدهم / شورای شهر قدس مواظب باشد تجربه تلخ سایر شهرها تکرار نشود
وحید گلی کانی در نشست با اصحاب رسانه گفت: یکی از الویت های دولت سیزدهم استفاده از مدیران جوان و انقلاب در راس امور است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک بمناسبت روز زن  با اشاره به بانوان خبرنگار به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران زنان جایگاهی رفیع و بی مثال دارند، گفت: زنان مظهر صفات مهربانی و عطوفت الهی هستند.

وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد خود طی مدت دوماه یک روز گفت: ما سعی کردیم طی این  مدت بصورت جهادی شبانه روز پای کار باشیم تا مشکلات و موانع شهرستان قدس را در خصوص تولید، مشکلات درون و برون شهری، دغدغه های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهمتر اشتغال بکار جوانان مرتفع نماییم .

  گلی گانی تصریح کرد:  همگام با بیانیه دوم انقلاب بکار گرفتن مدیران لایق انقلابی و جوان در ادارات دولتی یکی از الویت های دولت سیزدهم است.

وی افزود : در اولین اقدام تغییرات مدیران دولتی، در اداره ورزش و جوانان از  مدیری لایق و تحصیل کرده و با سوابق قابل قبول در رشته تربیت بدنی بعنوان سرپرست منصوب شد. که امیدوارم  با تغییراتی اصولی که در این اداره انجام شد، شاهد استعدادیابی و پرورش جوانان و نوجوانان در زمینه ورزشی و علمی باشیم.

وحید گلی کانی همچنین در خصوص انتخاب شهردار در شهر قدس تاکید کرد: شورای شهر قدس مواظب باشد تجربه تلخ سایر شهرها تکرار نشود و فارغ از هرگونه نگاه جانبدارانه یا منتقدانه به افراد مطرح شده، سعی کنند شهر را با چالش های بیشتر روبرو نکنند.

فرماندار قدس، در خصوص ساخت وسازها و میزان تراکم گفت: برنامه اصولی برای میزان ساخت بنا در خیابان های مختلف،برنامه ریزی می گردد و با تصویب طرح تفصیلی،این اقدام مفید به سرانجام خواهد رسید.

گلی کانی افزود: ظرفیت های فرهنگی هم باجدیت پیگیری و مطالبه خواهد شد.

 مقام عالی دولت در شهرستان قدس اظهار داشت: درتقسیمات سیاسی و جغرافیایی در خصوص حریم هفت جوی با شهراندیشه وشهرک دانش بامنطقه۱۸ تهران دچارچالش هستیم ، در این مورد باید مدیران شهرهای همجوار  باتعامل دوجانبه بتوانند با هم افزایی و مشکلات موجود را رفع کنند.

وی تاکید کرد : حریم ها ومحدودهای قدس بایدتثبیت شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز