منصوری: اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت نوسازی مدارس تهران

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۰۳۸۶
منصوری: اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت نوسازی مدارس تهران
استاندار تهران از اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار جهت نوسازی مدارس تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن منصوری در مراسم افتتاح پروژه های آموزشی و ورزشی خیرساز در شهرستان ملارد که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اهمیت فعالیت های مردمی اظهار داشت: مردم در حوزه محتوا و اجرای مباحث آموزش و پرورش نقش موثری دارند، در حوزه محتوا خیلی از مدارس توسط مردم پیگیری می‌شود از جمله مدارس غیر انتفاعی و در حوزه زیرساخت هم جنس مشارکت های مردم، اقدام مستقیم در حوزه مدرسه‌سازی است.

وی ادامه داد: مدرسه‌سازی کار فاخری است که خیرین در کشور انجام دادند و کار تراز است و حضور موفق مردم در حوزه زیرساخت محسوب می‌شود که جای تقدیر از خیرین به ویژه مرحوم حافظی دارد.

استاندار تهران تأکید کرد: هر جا کار مردمی یا نهضتی بوده، مردم موفق‌تر عمل کردند و آموزش و پرورش یکی از این حوزه ها می باشد که باید این امر در همه حوزه‌ها از جمله فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعی، معیشتی و غیره توسعه پیدا کند و این واسپاری و مسئولیت سپاری به صاحبان اصلی انقلاب به صورت حداکثری اتفاق بیفتد.

منصوری  با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های شهرستان ملارد گفت: استان تهران اکنون بیش از همیشه نیازمند و تشنه خدمت است، در این راستا برای سال 1401 و 1402 حدود 1500 میلیارد تومان جهت نوسازی مدارس تهران اختصاص پیدا کرده که به سه دسته تقسیم شده 500 میلیارد تومان را سازمان نوسازی مدارس قبول کرده، 500 میلیارد تومان از طریق خیرین و 500 میلیون تومان از محل مولدسازی وارد چرخه می‌شود که اعتبار کم نظیری است اما تکافوی نیاز استان را نمی‌دهد.

وی بیان اینکه اکنون در تهران 14 میلیون جمعیت رسمی و یک میلیون نفر اتباع از کشورهای همسایه داریم، خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری دستگاه‌ها، اختصاص بودجه کافی و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و خیّرین از مشکلات با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز