آغاز تحولی در فعالیت رسانه ای شهرستان پردیس

۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۴۰۸۰
آغاز تحولی در فعالیت رسانه ای  شهرستان پردیس
فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اخلاق محوری از شروعی تازه در حوزه اطلاع رسانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان، اظهارداشت: خبرنگاری شغل نیست ، کسوتی مقدس در نظام جمهوری اسلامی است که باید با جدیت و توجه خاص در جهت خدمت به مردم انجام شود.

 وی با تاکید بر رعایت اخلاقیات در رسانه و نقش آنها در امانتداری و ترویج امید در جامعه گفت: خبرنگاری فعلی جامعه امروز  تا حدودی  اقتباس از دنیای غرب دارد و در حوزه اخبار به رسالت دینی و تاکیدات اسلامی توجه کافی نشده است.

وی که در جمع نمایندگان رسانه های فعال شهرستان پردیس و روابط عمومی ادارات سخن می گفت، یادآور شد: برای اولین بار در شهرستان پردیس تلاش داریم این ارتباط و انسجام را در حوزه خبر و روابط عمومی با تاکید بر اخلاق محوری رسانه ای اجرا کنیم و در این زمینه از همه حاضران جلسه یاری می طلبیم.

پور ابراهیم در این جلسه خاطر نشان شد: ما معتقدیم در اکثر اوقات، اقدامات خوبی در حوزه های مختلف ارگانها و ادارات انجام می شود اما  خوب اطلاع رسانی نمی شود تا بگوش مردم برسد و مطلع شوند چه کارهای ارزشمندی صورت گرفته است و در این بخش ما نقطه ضعف جدی داریم.

پور ابراهیم با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و در جریان قرار گرفتن مردم در همه امور اظهارداشت: ایجاد امید بین مردم و توجه ویژه به بحث جهاد تبین توسط رسانه ها نیازمند ارتباط سالم و درست روابط عمومی ها و رسانه ها بر مبنای اخلاق اسلامی است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت : خبرنگار مهمترین کارش امانتداری است و رساندن اخبار درست، امید بخش و مفید به مردم، نه اینکه یک خبرنگار برای خوشایند عده ای خاص، ارگانی خاص و یک جریان خاص کار کند.

وی افزود: بنا داریم این جلسه  آغازی برای بنیانگذاری رسالت درست خبری برای رساندن اخبار مفید و سالم به دست شهروندان این شهرستان باشد.

پور ابراهیم تصریح کرد: ما دنبال این هستیم که روابط عمومی های فعالی داشته باشیم تا اخبار اقدامات خود را سریع و کامل به رسانه ها جهت آگاهی مردم منعکس کنند که همه اینها منجر به امید آفرینی در جامعه می شود.

در ادامه این جلسه  کریمی صالح  مشاور رسانه ای فرماندار شهرستان پردیس به بیان نکاتی در حوزه خبر و انتظارات شهرستان پردیس از رسانه ها و مدیران روابط عمومی های ادارات پرداخت.

همچنین در پایان نمایندگان برخی رسانه ها و ادارات به بیان نقطه نظرات خود در این حوزه و پیشنهادات و انتقادات در جهت بهتر شدن اجرای کار و اطلاع رسانی مطلوب تر به مردم در شهرستان پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز