دارالاکرام حائز رتبه برتر در میان خیریه‌های استان قم شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۹۶۶۶
دارالاکرام حائز رتبه برتر در میان خیریه‌های استان قم شد
موسسه‌ی خیریه و عام‌المنفعه قم حامی آموزش کودکان فاقد سرپرست موثر از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، موفق به کسب رتبه‌ی برتر در میان خیریه‌های فعال در استان قم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این موسسه‌ی خیریه‌‌ی آموزشی که با رعایت شفایت مالی و حفظ کرامت انسانی از سال 1393 آغاز به فعالیت کرده است، حامی تحصیل بیش از 600 دانش‌آموز مستعد در معرض خطر ترک تحصیل می‌باشد.

دارالاکرام قم با رویکرد توسعه‌ی انسانی از تحصیل کودکان تا شهروندان خوب، بسته‌های حمایتی پنجگانه (آموزشی؛ معیشتی؛ بهداشت و درمان؛ فرهنگی، هنری و ورزشی و مشاوره و روانشناسی) را به کودکان و نوجوانانی ارائه می‌کند که دارای شرایط حمایت باشند و در یک سال گذشته، بیش از 458 کلاس آموزشی را برای دانش‌آموزان بورسیه شده خود برگزار کرده است.

در دارالاکرام قم 160 داوطلب به صورت همیار آموزشی و پزشکی و مددکاری فعالیت دارند و در دوران پساکرونا و رواج آموزش از راه دور بیش از 108 تبلت به دانش‌آموزان اهدا شده است.

از دستاوردهای این موسسه‌ی خیریه آموزشی می‌توان به کسب معدل بالای 18 بیش از 108 دانش‌آموز دبیرستانی اشاره کرد.

دارالاکرام دانش‌آموز را جدای از خانواده نمی‌بیند و به این منظور کلاس‌های آموزشی متعددی را برای مادران دانش‌آموزان بورسیه‌شده برگزار می‌کند و تاکنون بیش از 85 نفر از مادران نیز در دوره‌های نهضت سوادآموزی شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، محسن مسعودیان‌راد، با ابراز خوشحالی از فعالیت‌های منظم و هدفمند و آنلاین دارالاکرام قم، با اشاره به فعالیت موفق سامانه آنلاین این موسسه؛ یعنی «به مهربانی»، تفاهم‌نامه‌ی جدید همکاری را با این نهاد خیریه امضا کرد تا در بخش مددکاری، آموزش و درمان، همکاری‌های لازم و جدی انجام شود و از موازی‌کاری‌ها پیشگیری شود. وی نماینده‌ای نیز جهت پیشبرد کارها به موسسه معرفی کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز