پیام استاندار تهران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۴۰۷۷
پیام استاندار تهران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
استاندار تهران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن منصوری در پیام نور ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:

۱۲ فروردین نماد اراده، نقش و تأثیرگذاری مردم در نظام جمهوری اسلامی و تجلی و تأیید روشن مردم سالاری دینی و روز مقدس و مبارکی است که مردم به وسعت ایران بزرگ با فریادی رسا و پر طنین به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

رأی ۹۸ درصدی به شکل‌گیری جمهوری اسلامی از ویژگی‌های برجسته ۱۲ فروردین است؛ رأی و اجماعی که تاریخ فقط یک‌بار و آن‌هم برای جمهوری اسلامی ثبت کرده است چراکه در هیچ انقلاب و یا رفراندومی حتی آرای نزدیک به ۹۸ درصد هم به‌چشم نخورده و ثبت نشده است. 

این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ هوشمندی و دین باوری مردم مسلمان ایران برای همیشه خواهد می درخشد و این پیام را همواره فریاد خواهد زد که ملتی به ستوه آمده از ستم و استبداد، راه رهایی و صراط مستقیم خود را در تمسک به دین خدا و اعتماد و پیروی از مرجعیت دینی، دنبال کرد و الگویی نو از شیوه حکومت داری را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت.

ملت آگاه، مومن، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی را فریاد زده است، در گام دوم انقلاب و با تکیه بر توانمندی های بومی و نیروهای جوان و انقلابی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

این مناسبت ماندگار را که روز به بار نشستن آرمان های یک ملت و ثمره خون های پاک شهیدان است، به همه ملت ایران به ویژه مردم شریف و فهیم استان تهران که از پیشگامان تایید این راه روشن بوده اند، تبریک و شادباش می گویم و از خداوند سبحان، بالندگی و شکوفایی بیشتر این شجره طیبه را خواستارم.

 

محسن منصوری 

استاندار تهران

انتهای پیام

نظر شما