شهردار باقرشهر: استفاده از ظرفیت های قانونی به نفع شهروندان است

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۱۴۶۹۰
شهردار باقرشهر: استفاده از ظرفیت های قانونی به نفع شهروندان است
شهردار باقرشهرگفت: مهمترین راهبرد شهرداری باقرشهر در شهرسازی، استفاده از ظرفیت های قانونی به نفع شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  محسن قضاتلو مهمترین راهبرد شهرداری در حوزه شهرسازی، برای ارتقا شاخص های کمی و کیفی شهری را، استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی به نفع شهروندان دانست .

وی در این خصوص گفت: بررسی قوانین شهرسازی از هر بعدی، منتج به رعایت حقوق شهروندان و آسایش و آرامش و البته تامین امنیت ایشان در حوزه کالبدی و روانشناختی است.

شهردار باقرشهر تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت، مهم ترین راهبرد شهرداری در ارتقاء شاخص های کمی و کیفی حوزه شهرسازی و معماری است و ما نباید از آن غفلت کنیم، اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند شعاری نیست که بخواهد با گذشت زمان، رنگ تکراری بگیرد، بلکه توصیه ای از بزرگان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برای مدیرانی که ادعای خدمت به مردم را دارند یک وظیفه خدمتی است.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: مردم به تناسب نیازهایشان از ارگان هایی مانند شهرداری توقع خدمت دارند و این خدمت وقتی جامه قانونمداری بر تن کند می تواند تکریم مردم و احقاق حق همه طبقات اجتماعی را در بر داشته باشد.

قضاتلو تاکید کرد: مردم همیشه جلوتر از ما حرکت می کنند، به این معنی که آن ها خدمات بیشتر و به روزتری می خواهند؛ حلقه اتصال ما و مردم در خدمتگزاری، قوانینی است که براساس حق و نیاز مردم وضع شده است. خط کش و تزار ما در خدمت رسانی به مردم قانون است.

ایشان با تاکید بر اجرای دقیق قوانین، بر برخورد با قانون شکنان تاکید کرد و گفت: هر قانون شکنی از سوی افراد خاطی و سودجو که تضییع حقوق شهروندی مردم را در پی داشته باشد، با دقت از سوی کارشناسان و مامورین شهرداری کنترل می شود و ما در حد توان اجازه نمی دهیم حقی از شهروندانمان تضییع شود. بدیهی است مشارکت مردم در این خصوص ، بازوی توانمند ما در مدیریت شهری است.

محسن قضاتلو از شهروندان خواست در مراجعه به شهرداری، قوانین مربوط به کار خود را از کارشناسان شهرداری سوال کنند و با بینش صحیح، امورات خود را پیگیری کنند و چنانچه شاهد تضییع حقی از خود مانند ساخت و ساز غیرمجاز افراد سودجو و شهروندنما و مواردی از این دست بودند، با مراجعه به حراست و بازرسی شهرداری، خواهان رسیدگی به این امر باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز