فرماندار ویژه شهرستان ری: آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه و مؤفقیت کشورها در جهان است

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۶۹۰۸
فرماندار ویژه شهرستان ری: آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه و مؤفقیت کشورها در جهان است
حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه دیدار با رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، با رؤسای ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فرماندار ری در این دیدار که باحضور ایمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ و نوروزیان رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار گردید با اشاره به تصمیم جدی دولت مبنی بر استمرار در امر بازگشائی مدارس عنوان کرد: درخصوص موضوع بازگشائی مدارس پس از حدود ۲ سال تعطیلی به دلیل بیماری کرونا، در سطح جامعه دیدگاه و نظرات مختلفی وجود دارد، اما مسأله مهم این می باشد که دولت بعنوان متولی اصلی امر تصمیم بر بازگشائی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس را دارد که مدیران آموزش و پرورش و مدارس نقش تعیین کننده ای در اجرای این تصمیم مهم دولت در سطح کشور بر عهده دارند.

زمانی در ادامه گفت: آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده سنگ بنای توسعه و موفقیت کشورها در جهان است و جوامعی که به این موضوع اهمیت بیشتری می دهند در تمامی زمینه ها بسیار موفق تر بوده و آینده ای بهتر خواهند داشت.

فرماندار ری عنوان کرد: در شهرستان ری بدلیل موقعیت خاص فرهنگی و اجتماعی و بافت مذهبی موجود، مدارس می بایست ملاحظات خاص و ویژه ای در امر آموزش و تربیت کودکان و نوجونان داشته و ضمن اجرای روش های نوین آموزشی به موضوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دانش آموزان نیز توجه گردد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: سکونت تعداد بالایی از اتباع خارجی که عمدتاً از اتباع کشور افغانستان می باشند و حضور فرزندان آنها در مدارس سطح شهرستان بویژه در روستاها و نواحی حاشیه ای موضوع بسیار مهم و حساسی است که میبایست معلمین عزیز نسبت به آن توجه خاصی داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز