برگزاری آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش با حضور فرماندار اسلامشهر

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۷:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۷۳۳۸
برگزاری آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش با حضور فرماندار اسلامشهر
ئین تکریم احمد نادری و معارفه اکبر قنبری به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین حبیبی در سخنانی در این مراسم با اشاره به اهمیت اداره آموزش و پرورش به عنوان عمیق ترین و بزرگترین نهاد اداری در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و... اظهار داشت: اگر می خواهیم در حوزه فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه گام برداریم باید به جامعه فرهیخته  فرهنگیان تکیه کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همچنین از تلاش ها و زحمات احمد نادری در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: آقای قنبری نیز از مدیران توانمند و موفق اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و از فرزندان اسلامشهر به شمار می رود و امیدواریم در این مسئولیت نیز منشا خیر و برکت باشد.

همچنین در ادامه این جلسه مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در سخنانی توجه ویزه به شان مقام معلم، حضور مستمر در مدارس، برنامه محوری، شایسته گزینی و جوان گزینی، توجه به رعایت عدالت آموزشی و تربیتی و شفافیت و سلامت مالی را از جمله اولویت های کاری رئیس جدید آموزش و پرورش اسلامشهر دانست.

در بخش پایانی این مراسم ضمن تجلیل از احمد نادری، اکبر قنبری به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش اسلامشهر معرفی شد

انتهای پیام

نظر شما