کسب رتبه نخست شهرستان دماوند در اسکان مسافران نوروزی

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۷۹۱۸
در عید نوروز سال جاری سفرها با افزایش ۵۰ درصدی در سطح کشور روبرو بوده است و طبق گزارش اداره میراث فرهنگی و گردشگری بیش از۷۲۹هزار نفر در مجموعه شهرستان حضور یافتند و از اماکن مختلف بازدید کردند هچنین بیش از ۲۵۰۰ نفر در تاسیسات اقامتی بخش خصوصی اسکان یافتند که این موضوع در سطح شهرستان رکورد جدیدی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در نخستین جلسه شورای اداری سال جاری با اشاره به اقدامات مثبت ستاد خدمات سفر در اسکان مسافران نوروزی گفت: در عید نوروز سال جاری سفرها با افزایش ۵۰ درصدی در سطح کشور روبرو بوده است و طبق گزارش اداره میراث فرهنگی و گردشگری بیش از۷۲۹هزار نفر در مجموعه شهرستان حضور یافتند و از اماکن مختلف بازدید کردند هچنین بیش از ۲۵۰۰ نفر در تاسیسات اقامتی بخش خصوصی اسکان یافتند که این موضوع در سطح شهرستان رکورد جدیدی محسوب می شود.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص اسکان مسافران و میهمانان نوروزی گفت: شهرستان دماوند رتبه اول را در استان تهران به خود اختصاص داد و بیشترین اسکان نیز در بخش رودهن صورت گرفت.

در ادامه رضا طاهر خانی با اشاره به تشکیل تیم های بازرسی از اصناف برای تنظیم بازار و نظارت بر واحد های صنفی گفت : در برخی از شهرستان‌ها قیمت‌ مرغ در شب عید به ۶۰ هزار تومان نیز رسید اما با تلاش شبانه روزی کمیته تنظیم بازار ستاد خدمات سفر، قیمت مرغ در شهرستان دماوند بیشتر از ۳۳ هزار تومان گزارش نشد و آرامش خاصی در پایان سال در بازار شاهد بودیم.

وی افزود:پرسنل ستاد نوروزی دماوند همچون روزهای قبل مشغول خدمت رسانی در خصوص تنظیم بازار و نظارت بر اصناف جهت پیشگیری از هر نوع تخلف واحد های صنفی  بودند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز