لزوم برنامه ریزی خانواده ها برای کاهش مصرف آب

۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۷:۱۴
کد خبر: ۱۳۱۹۰۲۵
لزوم برنامه ریزی خانواده ها برای کاهش مصرف آب
امام جمعه شهرستان قرچک بر لزوم برنامه ریزی خانواده ها برای کاهش مصرف آب تاید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت و الاسلام و المسلمین اسماعیلی با اشاره به صرفه جویی مصرف آب اظهار اشت: وضعیت آب در کشور بحرانی است، به مسئله صرفه جویی توجه ویژه شود، در بحث مصرف آب که تاکید کارکنان اداره آب است، با یک برنامه ریزی درون خانواده ها سعی کنید از خودتان شروع کنید در این بخش اقدامات لازم را اتخاذ فرمائید.

وی در ادامه افزود: مصارف انرژی با توجه به اینکه کمبود در کشور وجود دارد بسیار بالاست و این را همه شاهد هستیم سال ها است که دولتمردان تاکید میکنند که اثر بخش ترین جایی که میشود از این مشکل بیرون بیاییم مدیریت مصرف از سوی خانواده است.

امام جمعه قرچک گفت: برای امنیت اخلاقی و اجتماعی برنامه مدون داشته باشد، به هتاکان به دین اسلام برخورد شود، ریشه همه مشکل ها و بدبختی ها اخلاق فاسد است، بی عفتی و بی حیایی باعث به وجود آمدن مشکلات مختلف شود.

وی افزود: فاسد اخلاقی گرانفروشی میکند، اختلاس میکند، انواع کارهای زشت و ناپسند را از پی میگیرد، خانواده را برهم میرزد، خانواده برهم بریزد جامعه خراب میشود، و شاهد هستیم که دشمن در این حوزه بسیار سر مایه گذاری میکنند.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: مشکلاتی در برخی از حوزه های مدیریتی وجود دارد که باز برمیگردد به حوزه اخلاقی در بخش مدیریت و رفتاری در همه اوامر برای نمونه، کارشکنی مسیولین یک نمونه از همین موضوع است که بسیاری از مشکلات را به وجود آورده است.

وی تشریح داشت: چرا میگوییم مسئولین جهادی و انقلابی پای کار بیاید، چرا که افرادی با این روحیه فعالانه و برای رفع مشکلات مردم تلاش میکنند به همین جهت، مشکلات یک به یک رفع خواهد شد ولی اگر این روحیه وظیفه شناس نباشد کم کاری میشود.

خطیب نمازجمعه قرچک به کارشکنی برخی مسئولین اشاره کرد و گفت: من از خانواده شهدا خجالت میکشم، کم کای هایی وجود دارد قابل توجیح نیست ، خانوادهای شهدابرخی از مشکلات را به ما متذکر میشوند و ما هم به اطلاع مسئول میرسانیم ولی مسئول مربوطه جدی نمیگرد و در مقابل در پیشگاه خانواده شهدا شرمنده میشویم.

وی در پایان به اقدامات امید آفرین دولت سیزدهم پرداخت و خاطر نشان کرد: با تلاش خادمان ملت مشکلات کشور یک به یک در حال حل شدن است، با وجود دولتمردان جهادی و انقلابی علی الخصوص رییس جمهور ولایتمدار، امیدی در کشور به وجود آمده است و اعتمادسازی ایجاد شده است.

انتهای پیام

نظر شما