«گلریزان بزرگ آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد»

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۰۶۴۳
«گلریزان بزرگ آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد»
فرماندار اسلامشهر از برگزاری «گلریزان بزرگ آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد» در روز هفتم اردیبهشت ماه با حضور خانواده معظم شهدا، خیرین و فعالان بخش تولید و صنعت شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین حبیبی که در جلسه انجمن حمایت از زندانیان سخن می گفت با اشاره به اینکه مردم مومن و خداجوی اسلامشهر همواره در امور خیر و خداپسندانه مشارکت دارند گفت: این مراسم گلریزان به پویش مردمی «آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد و حمایت از خانواده زندانیان» تبدیل می شود تا همه بتوانند در این امر خیر شرکت کنند.

وی با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته 17 زندانی بدهکار تنها با تامین مبلغ یک و نیم میلیارد تومان از زندان آزاد خواهند شد، ادامه داد: امیدواریم با مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین، صاحبان صنایع، مساجد و پایگاههای بسیج و خیریه های شهرستان و گروههای جهادی علاوه بر کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد حمایت مناسبی نیز از خانواده زندانیان که به سختی گذران امور می کنند صورت گیرد.

فرماندار اسلامشهر همچنین به آغاز فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج) در شهرستان اشاره کرد و گفت: با محوریت این قرارگاه باید خدماتی در حوزه خوراک، پوشاک و درمان به خانواده زندانیان ارائه شود.

انتهای پیام

نظر شما