اختصاص وام ۲۰۰ میلیونی بنیاد مسکن جهت ساخت و ساز بافت های فرسوده روستایی

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۸:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۰۹۷۳
اختصاص وام ۲۰۰ میلیونی بنیاد مسکن جهت ساخت و ساز بافت های فرسوده روستایی
در نشست مشترک مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با فرماندار شهرستان ورامین مقرر شد برای ساخت و ساز و نوسازی بافت مسکونی وام ویژه اختصاص داده شود

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ روز چهارشنبه جلسه مشترک به ریاست  مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین و با حضور  صالحی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران ،محمدی معاونت امور فنی و عمرانی،زاهدی بخشدار مرکزی ، نجبایی معاون مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران و میرزایی رئیس بنیاد مسکن شهرستان ورامین  برگزار شد .

مجید درویشی در این جلسه گفت : ۲۴درصد جمعیت شهرستان ورامین در روستاهای شهرستان ورامین استقرار دارد که حدود ۷۰درصد بافت مسکونی  روستا های فرسوده می باشد .

وی افزود :تسهیلات ۲۰۰ میلیونی  ساخت بافت فرسوده روستایی  با سود ۵درصد و باز پرداخت ۲۰ساله برای ساخت مسکن در روستا ها پیش بینی شده است که روستاییان شهرستان ورامین با مراجعه به بنیاد مسکن می توانند از آن استفاده کنند .

فرماندار ورامین با اشاره به مشکلات حوزه بنیاد مسکن گفت : تسریع  در اصلاح طرح های هادی روستا ها ، اعطای اسناد واحد های مسکونی  روستایی ، تسهیل گری در روال اداری  پرداخت وام های ساخت مسکن ، استفاده از منابع قیر و ادوات راهسازی از جمله مسائلی است که باید با نگاه ویژه بنیاد  مسکن انقلاب اسلامی در جهت حل مشکلات مردم روستا های دشت ورامین حل شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز