ضرورت احداث پست برق دائم در شهرک صنعتی قرچک برای رونق بیشتر تولید

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۱۳۷۷
ضرورت احداث پست برق دائم در شهرک صنعتی قرچک برای رونق بیشتر تولید
نشست بررسی مشکلات برق‌رسانی به شهرک صنعتی قرچک از جمله تسریع در احداث پست برق ۶۳ کیلوولت دائم و مشکلات تامین روشنایی خیابان‌ها و سایر معابر شهری و روستایی با حضور علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و شهابی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این نشست حبیبی معاون فرماندار، شریف شهردار، خداپناهلو معاون برنامه‌ریزی شرکت شهر‌ک‌های صنعتی استان تهران، خانی مدیر برق شهرستان، خسروانی مدیر شهرک صنعتی، نوری رئیس هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک و اولیائی سرناظر برق شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز حضور داشته و نظرات کارشناسی را ارائه دادند.

فرماندار قرچک اظهار داشت: بایستی زیرساخت‌های تقویت فعالیت اقتصادی شهرک صنعتی قرچک از جمله پست ۶۳ کیلوولت ایجاد شود تا یکی از مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان مترفع گردد.

علیرضا فاتحی‌نژاد گفت: شهروندان، ادارات، اماکن عمومی و تجاری باید به شدت در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا کمترین آسیب به بخش صنعت وارد شود.

وی افزود: مردم مطالبه بحقی در بحث روشنایی خیابان‌ها و معابر دارند که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و این موضوع با تفاهم و تعامل بین اداره برق و شهرداری محقق شود.

فرماندار عنوان کرد: جمعیت قرچک بخصوص با اجرای پروژه‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن افزایش می‌یابد و این ضرورت برنامه‌ریزی و آینده‌نگری تأمین زیرساخت‌ها از جمله برق را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز