امام جمعه شهرستان قرچک: سپاه مایه اقتدار جهان اسلام است

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۱۵۷۰
امام جمعه شهرستان قرچک: سپاه مایه اقتدار جهان اسلام است
امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان گفت: امروز ما میگویم اگر سپاه نبود جهان اسلام به خطر می افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه همیشه باعث عزت ملت ایران بوده است، سپاه تاسیس شد تا همچون قبل که اما علی (ع) و امام حسن(ع) تنها و مظلوم ماندند، دو مرتبه این موضوع تکرار نشود.

وی افزود: چرا امروز یزیدیان زمان در تکاپوهستند که قدرتی همچون سپاه پاسداران را از بین ببرند، با شیطنت‌های فراوان همچون تحریم این سازمان به خیال خودشان میتوانند قدرت و حرکت سپاه مقتدر پاسداران را محدود میکنند، ولی امروز می بینیم که سپاه قدرتمندتر و مقتدر تر از قبل به فعالیت های خود ادامه می دهد، امام فرموند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ امروز ما میگویم اگر سپاه نبود جهان اسلام به خطر می افتاد.

امام جمعه شهرستان قرچک به تورم و گرانی ها نیز اشاره کرد و گفت: ما اعتقاد داریم دولت کنونی توان رسیدگی به امورات را دارد، رییس جمهور صد درصد انقلابی و ولایی است، گرانی ها اخیر مخصوصا کالاها و اقلام اساسی مشکلات بسیاری برای مردم به وجود آورده است، از دولتمردان خواهشمندیم که به این مهم رسیدگی کنند.

اسماعیلی با اشاره به اسلام ستیزی اروپایی ها تصریح کرد: حرکت اسلام ستیزی در اروپا و فرانسه بیانگر توسعه و رشد اسلام است، برخورد با زنان و دختران مسلمان با حجاب و اهانت به آنها و حمایت دولت فرانسه از آنان نشانه ضعف تفکر نژادپرستانه و ضد بشری در سوئ است که قرآن را سوزانده اند و مورد حمایت دولت سوئد قرار گرفته اند.

وی در خصوص روز قدس گفت: روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است، شرایط منطقه بویژه فلسطین اشغالی و حوادثی که در کرانه غربی رود اردن و غزه در حال وقوع است بر مظلومیت مردم فلسطین افزوده است ولی بر اتحاد آنها و قدرت مقاومت آنها افزوده است، طوطعه عادی سازی روابط توسط برخی کشورها خائن و ترسو، باعث خشم و انزجار مردمی شد است، انشاء الله قدس آزاد خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز