معاون استاندار تهران: فرمانداران همکاری لازم را جهت استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی به عمل آورند

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۲۳۶۴
معاون استاندار تهران:  فرمانداران همکاری لازم را جهت استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی به عمل آورند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: فرمانداران همکاری لازم را جهت استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان های فاقد این اداره به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حشمت اله عسگری در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان که با حضور دستگاه های اجرایی ذی ربط برگزار شد، اظهار داشت: از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته تا نیمه اول فروردین ماه سال جاری ۴۳۰ اکیپ فعال بازرسی متشکل از دستگاه های نظارتی و اجرایی وضعیت بازار استان را به صورت مستمر رصد کردند.

وی با اشاره به ضرورت بازرسی و نظارت و اثرات آن در جلوگیری از التهاب بازار تاکید کرد: با هوشمندسازی و استفاده از همه ابزارهای قانونی، خروجی بازدیدها و جلسات مرتبط با آن از کارایی و اثربخشی بیشتری برخوردار می شود واز نتایج مستندسازی صورت پذیرد.

معاون اقتصادی استاندار تهران از دستگاه های اجرایی دست اندار کمیته اقدام مشترک خواست هماهنگی های لازم بین دستگاهی برای رسیدن به اهداف تعیین شده را تقویت کنند وحساسیت های لازم در انتخاب بازرسین و همچنین دسترسی دستگاه های متولی به سامانه مورد توجه قرار گیرد.

عسگری در بخش دیگری از جلسه از فرمانداران خواست همکاری لازم را در مورد استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان های فاقد این اداره به عمل آورده و اکیپ های گشت و نظارت را تقویت نمایند.

وی برگزاری همایش های دوره ای بازرسین را در راستای تقویت همگرایی و انسجام بیشتر آنها ضروری دانست و افزود: آسیب شناسی گشت های بازرسی با کمک خود بازرسین قطعا کارایی آنها را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز