تاکید شهردار ملارد در خصوص ساخت مجتمع پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره)

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۶۱۲۱
تاکید شهردار ملارد در خصوص ساخت  مجتمع پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره)
محمد بهمنی از سرعت گرفتن پروژه مهم مجتمع پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا تهران؛ محمد بهمنی در خصوص ساخت  مجتمع پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) اظهار داشت: با مطالعات و طراحی های انجام شده ، شهرداری ملارد ساخت یک مجتمع پارکینگ طبقاتی را در دستور کار خود قرار داد تا گامی در جهت رفاه حال شهروندان بخصوص راکبین وسائل نقلیه و کاهش بار ترافیکی برداشته باشد .

شهردار ملارد، در تشریح طرح احداث پارکینگ طبقاتی به خبرنگار گفت : این پروژه در زمینی به مساحت 1030 مترمربع و در دو طبقه منفی ( زیرزمین ) یک طبقه همکف ( تجاری ) و شش طبقه فوقانی طراحی و گنجایش همزمان حدوداً 450 خودرو را دارد .

مهندس بهمنی، درخصوص نحوه پیشرفت فیزیکی پروژه بیان نمود : به همت حوزه معاونت امور زیربنایی و ترافیک احداث طبقات منفی و همکف و دو طبقه از شش طبقه فوقانی به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات بتن ریزی ستون ها و دیوارهای برشی طبقه سوم آغاز گردیده است که امید داریم به فضل الهی این پروژه عظیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .

او در پایان خاطرنشان کرد : ساخت مجتمع پارکینگ طبقاتی سرآسیاب در خیابان امام خمینی (ره) به لحاظ مرکزیت شهر و وجود مراکز خرید و تردد شهروندان، محل ایمن و مناسبی جهت پارک خودروهای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز