احیای مجتمع تجاری و اداری ابریشم با مشارکت بخش خصوصی

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۷۴۸۷
احیای مجتمع تجاری و اداری ابریشم با مشارکت بخش خصوصی
سعید شهلی، شهردار قدس با بیان اینکه مجتمع تجاری و اداری ابریشم شهرقدس علیرغم هزینه‌کرد شهرداری جهت ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از آن، بازدهی مطلوبی در این مدت نداشته است، گفت: بر همین مبنا مجموعه مدیریت شهری با مشارکت بخش خصوصی تصمیم به جذب سرمایه‌گذار برای احیای این مجتمع گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ وضعیت مجتمع تجاری و اداری ابریشم در جلسه‌ای با حضور مهندس شهلی شهردار، حجت‌الاسلام دکتر اشرفی عضو شورای اسلامی، رضازاده سرپرست اداره حقوقی، لطفی مسئول امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های شهرداری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دفتر شهردار قدس بررسی شد و پیشنهادات موجود جهت احیای این مجتمع مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مهندس شهلی در این جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری تاکید کرد و گفت: مجتمع تجاری و اداری ابریشم یکی از بسترهای مهم ایجاد درآمد برای شهرداری و همچنین ایجاد رونق اقتصادی شهر است که متاسفانه علیرغم هزینه‌کرد شهرداری جهت ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از آن، بازدهی مطلوبی در این مدت نداشته است.

شهردار قدس تصریح کرد: بر همین مبنا مجموعه مدیریت شهری با مشارکت بخش خصوصی تصمیم به جذب سرمایه‌گذار برای احیای این مجتمع گرفته است تا با اقداماتی همچون ایجاد شهربازی و... زمینه رونق این مرکز تجاری فراهم آید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز