امام جمعه قرچک: مردم در اجرای طرح اقتصادی به دولت اعتماد داشته باشند

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۸۴۲۸
امام جمعه قرچک: مردم در اجرای طرح اقتصادی به دولت اعتماد داشته باشند
حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های این هفته شهرستان قرچک مردم به دولت در طرح اقتصادی پیش رو اعتماد داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های این هفته شهرستان قرچک با اشاره به طرح اقتصادی دولت اظهارداشت: تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی امکان‌پذیر نیست، درگذشته هم ۴۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ داشتیم که ۱۸ میلیارد دلار آن هدر رفت و ۲۷ میلیون دلار به جیب دلالان افتاد، جراحی اقتصادی سخت است ولی باید دولت دقت و نظارت درست داشته باشد و مردم نیز همراهی کنند.

وی افزود: این پیچ اقتصادی را باید رد کنیم اوضاع به وجود آمده در قالب طرح اقتصادی دولت راهگشا خواهد بود و قطعا عاقبت خوبی را برای اقتصاد کشور رقم خواهدزد، مردم به دولت در طرح اقتصادی پیش رو اعتماد داشته باشند.

امام جمعه قرچک گفت: این وضعیتی که پیش‌آمده در گذشته باید اتفاق می‌افتاد و دولت برای حل مشکلات چاره‌ای ندارد منتهی باید دقت داشته باشد اگر مدیریت در این زمینه نداشته باشد اوضاع برهم خواهد خورد.

اسماعیلی با اشاره به احتکارهای اخیر صورت گرفته در قرچک بیان داشت: فروشندگان و کسبه نیز باید انصاف داشته باشند و همراه مردم و دولت باشند، ولی می بینیم خیلی ها عکس این موضوع عمل میکنند، در شهرستان قرچک چندین تن آرد روغن، شکر، ماکارونی، احتکار شده‌است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز