بررسی مشکلات و معارض موجود در طرح تعریض محور چیتگر-قدس به شهریار

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۹۰۰۰
بررسی مشکلات و معارض موجود در طرح تعریض محور چیتگر-قدس به شهریار
جلسه بررسی مشکلات روشنایی معابر شهرستان قدس به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه بررسی مشکلات روشنایی معابر شهرستان قدس به ریاست  گلی کانی فرماندار شهرستان و با حضور شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و نوروزی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان تهران در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

گفتنی است در این جلسه پس از بررسی و کارشناسی مشکلات روشنایی معابر سطح شهر قدس جهت رفع این معضل با هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان شهرستان مقرر شد شهرداری شهر قدس تا دو هفته آینده اقدام به تامین بیش از ۴۰۰۰ عدد لامپ روشنایی نماید و جهت نصب در معابر شهر در اختیار شرکت توزیع برق شهرستان قرار دهد.

در ادامه جلسه در رابطه با تامین برق مورد نیاز چاه آب واقع در پارک مسافر شهر قدس و درخواست فرماندار شهرستان جهت رفع موانع و اقدام هرچه سریع تر با هماهنگی بین ادارات شهرداری، آبفا و توزیع برق شهرستان توافق لازم برای نصب ۴ تیر برق و حفاری مورد نیاز حاصل گردید.

گلی کانی فرماندار شهرستان قدس در این جلسه با اشاره به نیاز روشنایی محور مواصلاتی چیتگر-قدس به شهریار و بیان اینکه این محور فرا شهرستانی و حتی استانی است گفت: از آنجایی که بیشترین تردد این محور برای اتصال بین شهر تهران و شهرستان های غربی و جنوب غربی استان و بعضا شهرستان های استان البرز می باشد و اهالی قدس تردد به مراتب کمتری در این محور دارند نبایستی به این موضوع فقط نگاه شهرستانی داشت و تمامی دستگاه های خدماتی در سطح شهرستانی و استان می بایست جهت ایمن سازی این محور از هر اقدامی دریغ نورزند.

وی در ادامه پس از بررسی کارشناسی موضوع روشنایی و ایمن سازی محور چیتگر-قدس اذعان کرد  با هماهنگی های صورت گرفته قرار شد در هفته آتی جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان برگزار گردد و انشاله با تامین بودجه این امر در شهرستان عملیاتی شود.

در انتهای جلسه رضا حیدری بخشدار مرکزی شهرستان قدس به بیان معضلات و مطالبات مردمی روستاهای سطح شهرستان از دستگاه های خدمات رسان پرداخت که با دستور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قرار شد مدیر توزیع برق شهرستان اقدام به رفع موارد و ارایه گزارش به فرماندار گردد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز