فرماندار ملارد: سرمایه گذاری در عرصه ورزش تاثیراتی مثبتی برای جامعه دارد

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۰۳۳۱
فرماندار ملارد: سرمایه گذاری در عرصه ورزش تاثیراتی مثبتی برای جامعه دارد
جابرکریمی فرماندار ملارد در حاشیه برگزاری فینال رقابت های فوتسال جام رمضان جایزه بزرگ در غرب استان گفت: در عرصه ورزش هر چه سرمایه گذاری کنیم قطعا نتیجه های مثبت آن را خواهیم دید و البته علاوه بر تاثیرات مثبتی که ورزش برای جامعه دارد، از آسیب های اجتماعی نیز کم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جابرکریمی فرماندار ملارد در حاشیه برگزاری فینال رقابت های فوتسال جام رمضان جایزه بزرگ در غرب استان گفت: مسابقات با شور، نشاط و هیجان با حضور جوانان در سطح بالا و قابل قبولی برگزار شد، بی شک این شور و نشاط حاصل کیفیت خوب این مسابقات است.

فرماندار ملارد افزود: از ابتدای دولت سیزدهم بنا بود شهرستان ملارد، در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری انجام گیرد؛ چرا که معتقدیم در عرصه ورزش هر چه سرمایه گذاری کنیم قطعا نتیجه های مثبت آن را خواهیم دید و البته علاوه بر تاثیرات مثبتی که ورزش برای جامعه دارد، از آسیب های اجتماعی نیز کم می‌شود.

وی گفت: ما در واقع هزینه در ورزش را سرمایه گذاری می دانیم و از چندین بخش به این حوزه نگاه می کنیم. وظیفه ما این است زیرساخت‌های شهرستان را در حوزه ورزش افزایش دهیم تا جوانان از تجهیزات و امکانات خوبی در عرصه ورزش بهره‌مند شوند.

 فرماندار ملارد ادامه داد: پرواضح است که در ورزش های همگانی باید سرمایه گذاری کنیم تا سرانه ورزشی شهرستان افزایش یابد.

وی گفت: در حوزه قهرمانی استعدادها خوبی وجود دارد، بنا داریم با برنامه ریزی هایی که انجام می شود استعدادها پرورش پیدا کنند در رشته های مختلف و در عرصه‌های مختلف ورزشی بالنده شده و خوب بدرخشند.

کریمی افزود : شهرستان ملارد ورزشکاران و قهرمانان خوبی در مسابقات المپیک ،آسیایی، جهانی و کشوری داشته که درخشیدند و سبب اعتبار بیشتر کشورشان شده‌اند. انشاالله در این زمینه و بستر کار بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

 وی اضافه کرد: در این مدت‌ کوتاه اقدامات خوبی انجام شده است، ما از بخش خصوصی در حوزه ورزش استفاده کردیم و معتقدیم  در ورزش، بخش خصوصی میتواند به دولت کمک کرده و  اسپانسرینگ تیم های ورزشی  را برعهده بگیرد و نقش اجتماعی خود را به شایستگی ایفا کند.

وی  در خصوص سرانه ورزشی شهرستان به خبرنگار برنا گفت: با برنامه ریزی هایی که با مدیریت شهرستان ، مجموعه شورا و شهرداری و ادارات مستقر در شهرستان انجام گرفته است، ما سالن‌های ورزشی خوبی آماده افتتاح داریم.

وی توضیح داد: در حال حاضر ورزشگاه 2 هزارنفری شهرستان ملارد مرحله آخر را طی می کند تا شهریور ماه آماده افتتاح است. ما مجموعه زمین چمن ، تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفره ملارد و سالن هایی در روستا پیش بینی کرده‌ایم و امیدواریم در آینده نه چندان دور انشااله سرانه ورزشی در سراسر شهرستان بهبود پیدا کند و ما توسعه ورزشی داشته باشیم.

وی در پایان از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات، اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال شهرستان و مجموعه سپاه و بسیج تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

 

خبرنگار: سیدعلیرضا کیایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز