تحولات اساسی در فوتبال ملارد انجام شد/حضور بیشتر هواداران در بازی دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۰۳۴۲
تحولات اساسی در فوتبال ملارد انجام شد/حضور بیشتر هواداران در بازی دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان
رییس هیات فوتبال استان تهران در حاشیه برگزاری فینال رقابت های فوتسال جام رمضان جایزه بزرگ در غرب استان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت : با حضور دکتر نصیری به عنوان رییس هیات فوتبال ملاردتحولات اساسی در فوتبال ملارد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حبیب الله شیرازی، رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: فوتسال در جام رمضان همواره یکی از مسابقات مورد علاقه  مردم ایران بوده است و به طور جدی دنبال می شود.

وی که در حاشیه برگزاری فینال رقابت های فوتسال جام رمضان جایزه بزرگ در غرب استان  با خبرگزاری برنا گفتگو داشت در ادامه گفت:  فوتسال جام رمضان امسال در حالی برگزار شد که در استان تهران دوسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کووید تعطیلی داشتیم و در برخی از شهرستان های تهران با توجه به با رعایت پروتکل های بهدلشتی انجام می شد.

وی افزود : امسال در ماه رمضانی که گذشت تلاش های بسیاری از سوی هیات فوتبال ملارد و سایر شهرستان های تهران انجام شد که این مسابقات به نحوی شایسته برگزار شود.

حبیب الله شیرازی توضیح داد: خوشبختانه با حضور دکتر نصیری به عنوان رییس هیات فوتبال ملارد تحولات اساسی در فوتبال ایجاد شده و تیم بانوان ملارد نیز در این دوره خوش درخشید و امیدواریم با این تیم خوب و آماده به مراحل بالاتر صعود کند.

دکتر شیرازی افزود: بازی های فوتبال لیگ برتر از پنج شنبه به طور همزمان به مدت سه هفته دنبال می شود و تا پایان لیگ برتر با حضور گرم تماشاگران برگزار خواهد شد.

رییس هیات فوتبال تهران در خصوص حضور هواداران در بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان به خبرنگار برنا گفت : این موضوع  در شورای تامین استان مورد بررسی قرار میگیرد، با توجه به اینکه با قهرمانی استقلال برگزار می شود، به احتمال زیاد موافقت و با حضور بیشتر تماشاگران و هواداران استقلال برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام

 

خبرنگار: سیدعلیرضا کیایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز